@Beebie_Wish : Nee, ik zou nu rond 6 mei uitgerekend zijn. :roll:
Angellove82 schreef:Wat een fijn een goede Echo 😃 Was dit je eerste :oops: Huh, wanneer was je laatste x ongesteld dan :?: Wij hebben eindelijk morgen weer een Echo ... Vind het erg spannend ook omdat ik helemaal niets zwangerachtigs voel zeg maar, ja moe moe en nog eens moe :shock: Oh ja en zere borsten, maar niet overgeven en dat soort dingen ( gelukkig ) Heb wel afgelopen week wat buikpijn enzo en af en toe een soort van steek maar dat komt ( denk ik ) omdat er van binnen natuurlijk van alles aan het groeien is 😉
XxX
thanks.
Was alweer de 3e echo. 😉
Mijn laatste menstruatie was 8 juli en was al jaren op tijd ...
Was over tijd, maar het duurde ongev. nog 2 weken voor de zwangerschapstest positief aan gaf....
Nu gekeken naar de "grote" van onze "baby" 😉 Zou ik dus ruim 7 weken - bijna 8 weken zwanger moeten zijn.
Wees blij dat je weinig klachten hebt!
Natuurlijk voel je je daardoor meer onzeker,maar ik weet echt niet meer wat ik kan eten.. Gister netjes groente gewokt, maar bijna alles weer weggegooid :oops:
Gelukkig heb ik niet meer het "kots"gevoel heel de tijd
In de supermarkt lopend krijg ik bijna nergens trek in (best knap!)
Na de echo wou ik een gebakje, maar eenmaal bij de bakker hoefte ik niet meer :roll:
Verder eet ik nog wel voldoende hoor, maar wel heel anders en raar 😂
@Jootje82: lewuk dat je soms nog even laat weten hoe het met je gaat!
We duimen voor je dat je snel weer zwanger wordt!
Ik hoor het wel als iemand bezwaar maakt, ik ga nu iig nog maar even mijn datum aanpassen 😉