zo was ik ook weer eens 😊
Jesje, ik ga tussen de middag of na de ochtend voeding ook steeds even plat hoor, anders vallen mijn ogen zo dicht. die nachten breken me aardig op. maar ook lig ik vaak rond 8 uur 's avonds al op bed of opde bank. mijn vriend stuurt me soms ook weg hij weet gelijk of ik moe ben of niet en ik ben meestal zo eigenwijs om dan op te blijven maar ik heb al gemerkt dat daardoor de voeding behoorlijk kan terug lopen, dus al is het alleen al voor de bv dat ik oga liuggen, idd heerlijk met wat boekjes en wat thee meestal maar halverwege het boekje slaap ik al 😉
Ja, zielig he die krampjes, ik doe nu als ze het weer zo erg heeft eerst gewoon de voeding aan de borst als ze komt en dan nog 10 of 20 cc fingerfeeding met afgekolfde melk en daar doe ik wat inflacol in, tot nu toe helpt het goed, daarna kan ik twee keer verschonen 😂
Prima toch als je het na 6 weken wil gaan afbouwen, ik heb 12 weken in mijn hoofd zitten, Tijn heeft wel als basis de moedermelk gehad toch!! Maar ik heb soms ook last van mijn rug, dan moet ik mezelf er echt op wijzen dat mijn schouders laag hangen en ik haar naar de borst breng ipv de borst naar haar, mij helpt dit wel. ik voed nu ook liggend, heerlijk vind ik dat.
Dus de rustelozwe nachten zijn een feit voor je LM, duurt nu ook niet lang meer hè, dus je hebt de bevalling nog niet afgemaakt in je dromen haha 😊 nog even en je maakt het live mee 😉
balen zeg als je zo een baaldag hebt, maar niets aan te doen, maak je er een lekker ego dagje van toch, lekker doen wat jij leuk vind, al is het 2 uur onder de douche staan bij wijze van en de hele dag in je pyjama. je man begrijpt het heus wel.
Je had de poetsvrouw toch ontslagen? wel lekker hoor dat ze er was!! scheelt weer om zelf te doen.
Marieke, ik wil een fles zo lang mogelijk uitstellen om haar te geven. Het gaat nu gelukkig heel wat beter ik heb een nachtje op borstvoeding.com zitten lezen en heel rustig geprobeert haar aan te leggen zoals daar staat, nu drinkt ze de borst echt helemaal leeg. ik heb eventueel wel een vooraadje afgekolfde melk die ik met fingerfeeding kan geven maar nog niet nodig gehad gelukkig behalve voor de krampjes.
Ik denk dat ze die neacht idd echt geen behoefte had, ze heeft het gisteren ingehaald, heb haar 12 keer mogen voeden, het smaakte mevrouw blijkbaar erg goed!!
Jay, spannend zeg. Hoe kan het dan dat je kleintje dubbel ligt?? ik kan me daar niets bij voorstellen, ligt ie dan overdwars ofzo?
Ja, vandaag ben je 40 weken hè. lijkt me zo naar om over tijd te lopen, dan wacht je er echt op zeg maar en niet zoals bij mij dat het je overdondert . ik blijf duimen hoor dat ie snel komt!!
jassie, Gefeliciteerd mooi kindje zeg!!
Balen dat je zwangerschap niet zo leuk verliep maar ik hoop dat het nu alleen nog maar beter gaat, en anders klaag je maar lekker hier hoor, of op hyves natuurlijk!!
Mooi gewicht en lengte ook van Emma! en dat met 37.5w
Haha Silke, nee gisteren geen goede nacht gehad, ze sliep pas om 4 uur :shock: nu vannacht was het super, ze kwam rond 1 uur en rond 6 uur sliep weer heerlijk in!!
Ja, de dames volgen elkaar netjes op zo hihi.
Silke, ook jij je rust nemen hè, zeker met zulke nachten.
ja de mannen kunnen weinig doen he, mijn vriend doet nu het hele huishouden en dat vind ik heerlijk dan geef ik toch echt wel 10x liever de borst ipv met de stofzuiger rond te lopen haha. zo doet hij toch ook heel veel en heef het gevoel dat ie helpt wat ook zo is.
Hoe was jou nacht nu met Lara? Zij is ook al weer bijna 2 weken, wat gaat dat snel hè
Haha Jay, ja vannacht om half twee had ik niet zo veel zin om wat te schrijven hier, lag toen heerlijk met een klein meisje in mijn armen 😉
En, heeft je aanpak geholpen bij de kat?? balen dat ie toch wel in de box gaat.
Wahaha marieke, heel herkenbaar. hier ook een vriend naast me die soms een maraton loopt in bed, heeeel vervelend.
Hè Joyce, je bent er weer!!! leuk leuk leuk.
Wat een lekker kindje hebben jullie zeg!!
Bah naar he die nachten, voel je niet schuldig meid, overleg met je kraamhulp hoe en wat, ze heeft vast tips voor je. Fijn dat je vriend het ook zo goed doet als trots papa, vind het wel knap hoor van die mannen hoe ze alles zo snel oppikken zonder hormonen 😂
Heeft ze trouwens misschien last van krampjes? Lisanne heeft hierdoor ook al de nodige uurtjes liggen huilen met mij huilend bij haar omdat ik niet wist wat ik moest doen.
Natasje, Gefeliciteerd!!!
@ hier.
gisteren voor het eerst gewandeld!!! heerlijk!! zowel voor Lisanne als voor mij de nacht is ook weer goed verlopen. Ik maak haar nu oo niet meer om de 3 a 4 uur wakker maar voed nu echt op verzoek, dat geef tmij veel meer rust.
De schat heeft al wel last van luieruitslag, ik smeer nu wat sudocreme op de bultjes of wat zinkzalf. als iemand nog tips heeft..... ja met de voeding laat ik haar lekker in de blote billetjes wie weet helpt dat ook wat.
Nou ik ga even wat doen.
Later meer!!!
Fijne lente dag meiden!!!!!