Jassie schreef:silke schreef:Tjonge, er wordt inderdaad heel wat afgekletst hier, gezellig hoor, maar wel lastig bij te houden 😉
Als en Margie, gefeliciteerd!! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan Margie, en voor iedereen natuurlijk.
Als ik al jullie afspraken met vk's en echo's zie staan wil ik ook zo graag! Kan alleen nog niet, heb problemen met verzekeringen, heel frustrerend! Ik krijg een nieuwe verzekering per 1 oktober, maar mijn huidige loopt over een paar weken af. Daar had ik met mn baas een overgangsregeling voor getroffen (ik was aan het wachten tot dat rond was zodat ik een vk afspraak kon gaan maken), maar nu bleek gisteren dat die regeling niet mag (AARGH, amerikaanse bureaucratie!). Nu heeft mn baas dus voorgesteld om een korte particuliere verzekering te doen, probleem is dat die geen zwangerschap vergoeden die begonnen is voordat je verzekert was bij ze (ik weet het, heel stom). Het liefst wil ik mn zwangerschap nog even voor me houden, dus dat kan ik 'm niet uitleggen. Misschien kan ik bij mn man op de verzekering, maar ook daar weer allerlei bureaucratische regeltjes, zucht! Haha, nou goed, een hoop gedoe dus. In het ergste geval ben ik gewoon tot 1 oktober niet verzekerd voor zwangerschaps controle, dus dat zou betekenen dat ik pas met 14 weken voor eerste controle/echo zou kunnen, dat zou wel heel lang wachten zijn! Nou ja, we zien wel...
Sorry voor mn geklaag, het moest even van me af :x
Verder alles oke hier, heel weinig kwaaltjes, alleen af en toe misselijk, maar nog niet hoeven te spugen dus dat valt allemaal wel mee!
Heb je geen nederlandse ziektekostenverzekering? Het zit volgens mij namelijk in het basispakket bij alle verzekeringen.
Silke woont toch in Amerika?
Als, he bah een blaasontsteking. Balen! Wij vertellen het als met 8 weken de echo goed is.
Margie als je van de lijst bent gewoon jezelf er weer tussen zetten hoor! Dan heeft iemand niet de laatst geplaatste lijst gepakt om te updaten.
Anne87, ik ga de echo aanvragen met 8 weken, ik woon in een kleine gemeenschap en hier loop je bij de huisarts die dat doet. Vandaar.
De tijd gaat nu wel snel he! Morgen alweer 6 weken jij!
Jassie, meestal gaat de misselijkheid wel weer over, maar je hebt gevallen… Ik duim dat het voor jou niet zo extreem is!
Am, jij dus lekker verstrooid! Ik zette de pindakaas in de koelkast, hoort ie ook niet 😉 En ik ben alles kwijt tegenwoordig.
Jesje, jij weer een bbq straks! Hier begint het wel een beetje te betrekken, hoop dat we het droog houden vanavond! Vertel je nog of je smoesje heeft gewerkt? Dan kan ie op het lijstje “goedgekeurde smoezen”
Ik vind het wel erg warm hoor, ben vandaag ook niet veel buiten geweest, geen puf voor.
Silke wat een gedoe met je verzekering joh! Dat is niet echt leuk. Ik hoop dat je nog een goede tussenoplossing vind!
Wijntje, jij ook gefeliciteerd! Vanwaar je nickname? Je lust er wel eentje? Erg grappig nu je zwanger bent.
Hier verder alles goed, zoals gezegd een rustig dagje binnen. Mij te warm even buiten.