Jones, bij mij was de punctie ook behoorlijk pijnlijk. Ik deed mee aan een experiment naar pijnbestrijding, maar dat moest je jezelf toedienen dmv een pomp die aangesloten was op je infuus. Ik werd zo high van dat spul dat ik steeds vergat het pompje in te drukken. Experiment is inmiddels ook afgelopen en was geen succes.
En dat er veel stellen naar Belgie gaan.. Het schijnt dat Belgie toch wel voor loopt op Nederland. Daarbij mogen ze wettelijk ook meer als hier. Ik denk dat het daar mee te maken heeft.
Ilana, wat onwerkelijk he??! En geloof me, dat blijft het nog wel even hahaha. Maar komt vast allemaal goed!
Estrella, ontzettend veel succes morgen met de terugplaatsing! Het is echt een heel bijzonder moment! Als het ff kan zal ik ook een fototoestel meenemen. Ik begreep dat het niet in elk ziekenhuis mogelijk is, maar wij hebben al onze emmy’s via een beeldscherm kunnen zien en daar hebben we dus foto’s van kunnen maken. Erg bijzonder!
Mickey, het lijkt me ook wel ff wennen om weer aan de slag te gaan. Maar probeer het lekker rustig aan te doen. Je komt er vanzelf wel weer in J
En wat sneu van je mannetje dat ie niet zo in zn hum is! Hopelijk knapt hij snel weer wat op
Zie dat jullie mn bericht al hadden gelezen in t andere topic 😉
Hier alles dus helemaal goed! 11 dagen terug was het echt nog een boontje en nu is het echt een minie mensje! Maar we zijn helemaal verliefd!
Hier nogmaals de link van het filmpje:
View My Video Als je goed kijkt zie je in het midden een knipperlichtje, dat is het kloppende hartje.. En als je nog beter kijkt zie je ook dat hij/zij al met de beentjes en armpjes beweegt!