angela3 schreef:hoi hoi
ik heb gisteren een test gedaan en ik heb na een ur weer gekeken en toen zag ik een vaaag tsreepje in de tweede venster dus is het mogenlijk dat ik toch zwanger ben want ja ik was hellemaal vergeten om er naar te kijken ik heb het wel gedaan na 5 minuten en toen zag ik nog niks hoop dat jullie een antwoord kunnen geven op mijn vraag
groeten angela
Ik dacht dit ook altijd,maar je ben waarscheinlijk toch niet zwanger je moet echt de test vrijwel gelijk klunnen aflezen als je echt zwanger zou zijn!
@soesoe
Je ken wel op je buik lertten maar soms kennen je ogen je ook flink voor de gek houden hoor!!
Anders had ik voor deze zwangerschap ook al 2 keer zwanger moeten zijn!
Had alles wat er op leek als je zwanger was maar steeds negatieve testen :roll:
En dacht echt werkelijk zwanger te zijn,en toen ik dus echt zwanger bleek te zijn had ik nergens geen last van enkel steken in men buik maar naar al die negatieve testen voorheen dacht ik niet zwanger te zijn 😉
Toch maar na een week overtijd te zijn een test gedaan en echt vet positief dan schrik je wel even hoor want je verwacht dus weer negatief!
Maar maak je je niet druk en vertrouw je het toch niet doe gewoon voor de zekerheid een test wanneer je echt overtijd ben!
Dan heb je zekerheid 😉
@ Dollie
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd meidd 😛
Geniet er lekker van,en in het begin ken vrijwel niemand het geloven hoor had ik ook totdat je de eerste echo krijg dn wordt het steeds meer werkelijkheid 8)
Groetjes danielle