Hee Ynni,
Dat klinkt goed 😛 😛 ... zou 't ????? Spannend hoor!
Thanx voor je berichtjes, zeer bruikbaar en lief van je...
PuckjeOud lidBerichten: 110Lid sinds: 1 januari 2005
Ynni schreef:Hier wat bloed verloren...verga van de pijn in mn rechterzij!!! Dit is bizar ik kan bijna niet lopen van de pijn!
Ynni schreef:Hoi Dames,
Hier zoals bij ander topic een laatste update! Wij stoppen ermee. Ik kan het niet meer af om telkens afscheid te moeten nemen. Het gaat nu heel erg slecht met mij en heb al mn energie nodig
om alles te kunnen verwerken! Ik zal hierdoor dus bijna niet meer online zijn... Maar ik blijf hopen dat jullie een mooi streepje te zien krijgen op die testen!
Succes en veel liefs
Puckje schreef:Hee Bente hoe is 't bij jou? Nog nieuws bij jou daar?
Ik heb nog steeds geen streepje op m'n ovutest... strange. Maarja, we zijn toch iedere dag bezig zeg maar. Hihi, ik weet het anders ook niet hoor :lol:
BenteB schreef:hai meiden!
En Puck waren die andere testen van de matcare dan toch niet goed? wanneer is je NOD nu?
Ik stuur je een prive berichtje...
Kus 😉
bodeliefste schreef:Hoi Bente en meiden! hij was lichter dan controle maar heel duidelijk aanwezig! en direct nadat ik erover heen had geplast. Ik snap er niks van, ik ga zo naar de jumbo, even een clearblue halen. ik laat jullie vanavond even weten hoe de uislag was! ik voel me niet zwanger, enkel zere borsten maar dat heb ik altijd voordat ik ongesteld moet worden dus dat is geen graadmeter voor mij helaas.
bodeliefste schreef:Hoi Puck en Bente, nou hier zijn de devils aangekomen hoor, nooit meer predictorgrrrrrrrrrrrrr. hoest met jullie?
sabinebruggink1973 schreef:Ik heb precies hetzelfde gehad.
BenteB schreef:ha meiden,
nou ik heb vandaag eindelijk mn echo gehad, en ik ben dus inderdaad nu rond de 6 weken, het hartje klopt al!!
maar nu weet ik dus echt zeker dat de predictor bij mij dus vals positief was!
en dorianne heb je nog een test gedaan?