Shanna meid bahh zeg hopelijk toch nog goed nieuws!!
Eef ook weer in onzekerheid:(!!
bah zeg!!!
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Eef82 schreef:Ey Snippie,
Met jou steeds nog alles goed, lees ik?
Fijn hoor meis, dat het zo maar lekker door mag gaan!!
Al bijna je eerste echo zeker?
Eef82 schreef:ow SPANNEND!!
Leuk hoor, en hoop natuurlijk van harte dat het er allemaal goed uitziet!
Tja, het blijft allemaal heel dubbel.
Op het uitgerekend in oktober 2010 topic worden naast Anne d'r berichtje en een berichtje van iemand anders die ook een miskraam heeft gehad, ook de goeie echo's vermeld. Maar ja: iedereen is een goeie echo gegund en de positieve verhalen kunnen we ook goed gebruiken!
Deze moeten dus ook verteld blijven worden! En het zwanger na de eerste poging of zwanger na 2e ICSI zijn natuurlijk ook nog twee heel verschillende verhalen; iedereen wil natuurlijk graag lezen dat ISCI ook heel succesvol kan zijn!
Joyce1983 schreef:Hoi snippie,
Ik had nog niet gezien dat je de eerste echo hebt gehad. Wat fijn dat alles goed is toch altijd weer spannend!
Joh, heb jij ook in Leiderdorp gelopen, wie weet hebben we wel samen in de wachtkamer gezeten! 😉 Is de laatste keer ook daar de terugplaatsing geweest omdat je nu zwanger bent!
Ik hoop dat alles goed blijft gaan voor jullie!
Liefs
Joyce1983 schreef:@Carmen: wij moeten 27 april daar naar toe of voor de eerste echo of voor een evaluatie gesprek!
Wanneer moet jij daar weer zijn dan?
@snippie: De misselijkheid moet je maar voor lief nemen, jullie krijgen er iets super moois voor terug!!!!! :mrgreen:
Heb je de eerste echo ook in Leiderdorp gehad dan?
Liefsss
Joyce1983 schreef:Ja dat is inderdaad waar dat je op een gegeven moment wel klaar bent met de misselijkheid!
Ik hoop dat je snel door de eerste spannende maandjes heen bent!
Liefs
Carmen40 schreef:*Mariana,
Spannend hoor......nu gaat het beginnen 😉
Gelukkig is de ongi doorgekomen.
Succes alvast voor zondag als je gaat beginnen met prikken 😉
Hier de ongi ook doorgekomen........maar ik ben er niet erg blij mee want deze had pas 10 april mogen komen :oops:
Ongi die na 16 dagen al doorkomt is volgens mij niet erg goed 😮
Maar kijken of het e.e.a zich nog zal herstellen voor begin mei als ik wil gaan beginnen.
Ik ga voor het eerst Menopur gebruiken.
Had hiervoor 5x Ghonal F gebruikt ( 3x IUI en 2x IVF)
Liefs,
Carmen
mariana schreef:hoi hoi
wat is het hier rustig meiden 😉
carmen ik heb voor je gekeken en mijn naalden zijn 13mm en van de gonal f 12 mm
nou meiden
vrijdag heb ik mijn punctie gehad.
het ging allemaal heel goed.
ik had 22 grote eitjes en ze hebben 12 folikols gevonden.
er zaten nog veel meer eitjes maar een hoop waren teklein.
maar we zij al heel erg blij met de 12.
dinsdag krijgen we onze terug plaatsing.
door dat ik zoveel eitjes had moet ik nu van de arts goed rusten,zodat er wel een terug plaatsing kan plaatsvinden.omdat door deteveel aan eitjes mijn lichaam erg gespannen is.
we hebben bolletjes mee gekregen die moet ik nu al 3 x 2 perdag inbrengen.
hopenlijk zijn er een hoop eitjes bevrucht geraakt en krijgen we een mooie en goede terugplaatsing
en een hoop in de vriezer. maar hopenlijk lukt alles nu gelijk en zijn we van onze 2de ivf poging zwanger 😃
groetjes
mariana schreef:carmen inderdaad een leuke site dankje.
nu snap ik het hihi. :oops:
ik weet eigenlijk niet hoeveel cellig de embryos zijn van mijn eerste ivf poging.
er staat me iets van bij van 6 cellig maar dat weet ik niet zeker. zal eens gaan kijken mischien dat ik het ergens heb op geschreven.
nou ben heel benieuwd hoeveel deze dan zijn.
duimen voor op ze minst 8 cellig dan he .
snippie bij jou altijd 8 .
dat is erg goed toch!!!!!
geniet je lekker van je zwangerschap. vast wle stomme vraag van mij natuurlijk.
heo voel je je zelf???
liefsss
mariana schreef:dankje snippie
ja zelf dacht ik ookal zoiets van doen waar ik me het lekkerste bij voel.
maar omdat je zoveel verschillende dingen hoord dacht ik van ik zal het eens vragen.
knuff
mariana schreef:snippie wat leuk dat je moeder mee mag.
nou samen dus genieten na het kijken van jullie baby.
super leuk.
liefsss
jaja dat is waar ook morgen carmen. kan je de spanning nog een beetje aan meid hihi. komt allemaal goed !!!!!