@ Carmen, pfff zou gisteren bijlezen, maar forum liep vast :(. Wat geweldig 2 toppertjes aan boord!!! Mijjn duimen draaien overuren hoor!!!
@ Roosie, hoe is het met jou meis?
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
kaka888 schreef:Hoi dames,
Sorry ik heb even een belangrijke vraag!!!
Ik heb net Orgalutran gespoten voor het eerst maar klopt het dat het rrod en dikkig wordt???
Sorry voor dit echo berichtje maar ik maak me nogal druk of het goed is gegaan!!!
Groetjes Kaka
Sanni schreef:Roosie:
Heel veel succes misschien is het dan toch niet nodig. 😂 😂
Kaka:
Het word nu echt spannend voor je puntie hoop voor je dat ze nog even goed groeien en dat ze maar goed bevrucht worden.
Carmen:
Ik ben met je aan het af tellen en aan het duimendat het allemaal goed is.
Eef:
Zo te lezen gaat het goed met je en de kleine.
Mariana:
Wat gaat de tijd toch weer snel.
angelique:
Heel veel succes met je cryo dat hij maar goed mag blijven plakken.
Snippie:
Wat gaat de tijd bij jou helemaal snel hoop dat de misselijkeheid al wat minder is.
Ik hoop dat ik nu niet iemand ben vergeten.
Hier is als heel goed van morgen om 03.30 uuur werd ik wakker en moest toen ook gaan testen en weten julie wat ik ben ZWANGER van poging 1 nu maar goed blijven duimen dat het wil blijven plakken.
Ik hen dus ook vannacht mijn mannetje wakker gemaakt om het goede te vertellen. 😂 😂 😂
Hoop dat er nog veel met me mee doen. 😃 😃 😃
Knuffel Sanni
Roosie schreef:@Sanni, GEFELICITEERD!!!! Wow wat geweldig voor je! Geniet ervan en ik duim heel hard dat het mag blijven plakken! 😃
Hier nog geen ongi, vandaag wel mijn nod. Ik voel ook niets, maar ik durf nog niet te testen, misschien morgen of overmorgen hihihi....
Liefs Roosie
Roosie schreef:@Kaka wat goed zeg wow 10 eitjes!!!! Ja ze kunnen ineens een flinke spurt maken! Hopelijk zitten er straks er ook een paar mooie cryo´s bij!
Wordt een spannende week voor je, mijn duimend draaien!
@Carmen ik durf nog niet testen hihi..... wordt nu wel spannend idd.
Ben lekker aan het werk en vanmiddag gezellige middag, ben adviseuse bij het trouwjurk passen van een vriendin, mooie afleiding!!! 😃
Ik hou de spanning er even in!
Hoe is het vandaag met jou en je man? Nog een paar daagjes en dan wil ik van jou ook goed nieuws horen.
Wie weet kunnen we samen gaan feesten net zoals Sanni nu en Kaka gaat ook heel snel volgen! 😃
@Snippie hoe is het met jou, gaat het een beetje met je zwangerschapsklachten?
Liefs Roossie
Jess78 schreef:Hallo meiden,
Sommigen van jullie ken ik al, anderen nog niet.
Jammergenoeg moet ik mij ook op dit forum aanmelden, was natuurlijk liever al zwanger geweest. 😉
Ik zal jullie berichten nog een keer gaan lezen zodat ik ook jullie verhaal beter ken. Bij deze mijn verhaal:
Ik ben 32 jaar, woon in Limburg en ben al een dikke 2,5 jaar bezig om zwanger te raken. 17 september ga ik trouwen! 😃 Vorig jaar ben ik met iui begonnen en ik heb in januari 2010 mijn 7e iui gehad. Begin februari hebben we een eerste ivf kennismakingsgesprek gehad in Maastricht. In april hebben we een voorlichtingsavond gehad en vandaag zijn we dan weer geweest om alle laatste informatie nogmaals door te nemen. Ze geven echt aan dat er veel "fout" kan gaan en dat ivf dus ook niet vanzelfsprekend een zwangerschap betekend. Je kan er bv niet vanuit gaan dat er een cryo terugplaatsing gaat plaats vinden. Dat het de 1e kans niet altijd raak is en dat je echt maar 3 kansen hebt ....
Ik ben nu dus weer aan de pil, ga begin aug. 2 weken Decapeptyl prikken, 16 aug. puregon prikken en dan hopelijk de 1e week van september de punctie en de terug plaatsing.
Een kleine 2 weken (misschien wel 1 week) na de punctie ga ik dus trouwen!! Ik kan dus net zwanger zijn of net ongi (met een teleurstelling) .......
Logisch en verstandig zou zijn te wachten tot na onze honymoon, maar ik wil geen hormonen prikken (die ook nog in de koelkast moeten) als ik op vakantie ben en ik wil niet wachten tot november voordat ik een eerste keer aan de beurt ben terwijl ik al vanaf februari op ivf aan het wachten ben. Mijn gevoel zegt dus echt dat ik toch voor september moet gaan. Ik had ook zo gehoopt dat ik in mei/juni al aan de beurt was geweest. pffff, wat moet ik nou?
ruthje schreef:Hallo dames,
ik heb even een vraag, en die kunnen jullie vast beantwoorden!
Wij gaan voor KID, en dat betekend 6 iui behandelingen met donorzaad. Lukt het niet met iui, dan word het ivf-d.
Maar ik heb ergens opgevangen dat een vrouw maar 3x ivf mag doen? Klopt dit?
Dat zou nml betekenen dat ik 6xiui + 3x ivf = 9 kansen heb...
Dat klopt!
Maar vergeet niet je uit 1ivf poging meerdere kansen kunt halen!
Een cryo (ingevroren bevruchte eicel) hoort gewoon bij de poging waarin hij in gevroren is!
Bijvoorbeeld je hebt 3bevruchtingen daar plaatsen ze de beste van terug en als die andere 2goed genoeg zijn voor invriezen(cryo)!en die kan je als die goed ontdooid terug laten plaatsen in je eigen cyclus(dus zonder hormonden) dit hoort nog steeds bij 1pogibg!
Zeg maar elke punctie is een poging!
Hoop dat ik het goed uit gelegd heb !
liefs
snippie schreef:Jess78 schreef:Hallo meiden,
Sommigen van jullie ken ik al, anderen nog niet.
Jammergenoeg moet ik mij ook op dit forum aanmelden, was natuurlijk liever al zwanger geweest. 😉
Ik zal jullie berichten nog een keer gaan lezen zodat ik ook jullie verhaal beter ken. Bij deze mijn verhaal:
Ik ben 32 jaar, woon in Limburg en ben al een dikke 2,5 jaar bezig om zwanger te raken. 17 september ga ik trouwen! 😃 Vorig jaar ben ik met iui begonnen en ik heb in januari 2010 mijn 7e iui gehad. Begin februari hebben we een eerste ivf kennismakingsgesprek gehad in Maastricht. In april hebben we een voorlichtingsavond gehad en vandaag zijn we dan weer geweest om alle laatste informatie nogmaals door te nemen. Ze geven echt aan dat er veel "fout" kan gaan en dat ivf dus ook niet vanzelfsprekend een zwangerschap betekend. Je kan er bv niet vanuit gaan dat er een cryo terugplaatsing gaat plaats vinden. Dat het de 1e kans niet altijd raak is en dat je echt maar 3 kansen hebt ....
Ik ben nu dus weer aan de pil, ga begin aug. 2 weken Decapeptyl prikken, 16 aug. puregon prikken en dan hopelijk de 1e week van september de punctie en de terug plaatsing.
Een kleine 2 weken (misschien wel 1 week) na de punctie ga ik dus trouwen!! Ik kan dus net zwanger zijn of net ongi (met een teleurstelling) .......
Logisch en verstandig zou zijn te wachten tot na onze honymoon, maar ik wil geen hormonen prikken (die ook nog in de koelkast moeten) als ik op vakantie ben en ik wil niet wachten tot november voordat ik een eerste keer aan de beurt ben terwijl ik al vanaf februari op ivf aan het wachten ben. Mijn gevoel zegt dus echt dat ik toch voor september moet gaan. Ik had ook zo gehoopt dat ik in mei/juni al aan de beurt was geweest. pffff, wat moet ik nou?
Aller eerst helaas welkom!(want is natuurlijk niet leuk dat je hier moet aan melden)
en het klopt idd wat het ziekenhuis zegt!
wij zijn zwanger geraakt door middel van onze tweede ICSI.
eerste ICSI was een vmk en mijn 3 cryo's waren alle drie niet goed ontdooid!
Maar er is hier ook iemand van haar eertse ICSI of was het IVF! zwanger geraakt!
en iemand van een cryo terug plaatsing dus het kan ook goed gaan.
en wat je moet doen tjah dat is jouw eigen beslissing meissie!dat kunnen wij niet voor je beslissen.
ik snap je argumenten. en aan de andere kant wil je down zijn op je trouw dag.
je moet denk even de voors en tegens tegen elkaar afwegen.
succes meid.
knuf
Carmen40 schreef:Dames,
Heel erg bedankt voor het duimen, hopen en jullie hele lieve berichtjes......
Na 4 verschillende testen / uitvoeringen t/m een digitale test ( 1-2 weken zwanger)
Ben ZWANGER!!!!!!! 😛 😛
Maar......voorzichtig blijven we zeker......gezien mijn leeftijd ook én ......vanaf dag 10 van de TP ( afgelopen zondag) verlies ik al een beetje bloed. ( max twee 3/4 inlegkruisjes p.d) en had een beginnend ongi-gevoel.
Maar niet lome benen en duizeligheid......dat de ongi echt ging starten
Dat ongi gevoel ging ook weer weg, krampjes werden ook iets minder....
Heb hierover op het forum maar even niets gezegd.
De dag ervoor had ik s'nachts die mega kramp ineens, zónder bloed..
Het is lichtroze afscheiding.....zeker geen superrood of donker bloed zoals bij een ongi....maar wel bloed, ook geen stolsels.... 😉
Ik was niet in paniek, nu nog steeds eigenlkijk niet.
Kan er toch niets aan doen, alleen afwachten of het blijft zitten???
Maar voor nu is de test positief, heb uren nodig gehad om het tot me door te laten dringen.
Zo ver waren we nog niet gekomen en alleen hierom zijn we al blij 😛 😛
Ik mag het meemaken, een positieve test in handen!!!!!!!
Voorzichtig gaan we verder, zonder stress, druk of paniek......koesteren iedere minuut, ieder uur......iedere dag.....
Dat het nog kán????
Mega knuff van Carmen
Carmen40 schreef:Heb gewoon steeds blijdschap-traantjes.....