@noortje, wat fijn dat het spuiten steeds makkerlijk gaat!
@missmar, wat super dat je toch door mocht gaan met deze poging, spannend zaterdag je punctie!! ben je een beetje bijgekomen van de spanningen?
@sproetje wat balen meis dat je niet verder mag gaan! Maar idd gelukkig is er geen poging verloren gegaan.
@Miffy, we vonden Costa Rica een heel mooi land, tenminste als je van natuur houdt. We hebben ook heel veel dieren gezien, dus neem genoeg geheugenkaartjes mee voor je fotocamera! Wij zijn toen ook naar Panama en Nicaragua geweest.
Fijn dat je zo goed voelt, ik doe met je mee! 😊
Ook goed nieuws over de bezuinigingen op ivf pogingen.
http://www.nu.nl/politiek/2380576/kamer-houdt-vast-drie-ivf-behandelingen.html Ik ben even een paar dagen niet op het forum geweest, alleen af en toe beetje lezen. Heb 2 dagen gewerkt, daarna was ik echt moe en wilde liever op de bank chillen en tv kijken met manlief.
Maandag ging het werken wel, al was ik wel tot twee keer toe duizelig en ik kreeg smorgens een vlaag van misselijkheid toen ik koffie rook. Gisteren heb ik dat niet gehad en ging het ook een stuk beter.
Op het werk vroegen ze gelukkig niet wat ik voor behandeling gehad heb, heb alleen verteld dat mijn slagader geraakt is waardoor ik langer moest herstellen, ze vonden dat wel erg om te horen.
Iedere dag gaat het een stuk beter met me, ik kan sinds gisteren normaal zitten en heb niet zo'n pijn meer bij mijn schaambeen. Voel alleen nog gevoelige buik als ik loop en bij zitten en opstaan.
Ik voel me verder ook goed en ik kijk uit naar mijn vakantie!
Morgen is het alweer een week geleden dat we emmy opgehaald hebben, nog 1 week te gaan.
Van het ziekenhuis mag ik 25 nov. testen, ik weet nog niet wanneer ik test ik ga op mijn gevoel af wanneer ik er aan toe ben.
Zaterdag lekker op vakantie, 6 dec. kom ik weer terug.
Liefs Roosie