anne*Oud lidBerichten: 1.362Lid sinds: 25 november 2008
snippie weet je al of je vanmiddag een terugplaatsing hebt
vj schreef:hey snippie, ik denk nog steeds aan je en heb je even opgezocht.
balen dat de iui mislukt is!!! IK DUIM VOOR JE!! dat de tweede wel lukt!
ik ken iemand die ook niet zwanger kon worden en met iui wel! nu is ze spontaan zwanger van de 2e! dus meiden geef niet op!!!
allemaal succes!
tinkerbel77 schreef:snippie
ohh balen zeg geen van de 3!!!
hebben ze daar een verklaring voor ,???
he jasses zeg weer teleurstelling voor je geweest snippie,
wel fijn dat je volgende week weer mag starten met nieuwe icsi poging,
tinkerbel77 schreef:mijn dokter zij juist dat ze de laatste paar jaar zulke goede resultaten hebben met het dooiproces,
tuurlijk er bestaat een reele kans dat er tijdens dat proces een cryo niet meer deelt,
maar dat ik er niet van uit moest gaan dat bij mij[heb er 2] er geen over zou blijven
maar nu schrik ik toch wel dat ik dit bij jou wel is gebeurt,
inderdaad wel beetje dubbel snap je heel goed,een kans is een kans,maar zo gaan je pogingen erg snel,
maar wachten op is ook weer zo wat,en dan ben je toch weer blij dat het proberen weer verder gaat,
tinkerbel77 schreef:ja vind het eerlijk gezegd ook echt heel vreemd,
mischien heeft die onverstaanbare man wel een fout gemaakt,
en dat moet dan wel onderzocht worden,
hoop dat je daar snel meer over hoort,
en wens je weer veel succes met je nieuwe poging,
ga weer hard voor je duimen,
lisa200 schreef:Snippie wat fijn dat je gelijk weer mag beginnen. Lekker positief er weer voor gaan!!!!
Ik ben net naar het zkh geweest voor bloedprikken en de eerste uitgangsecho. De pil en de decapeptyl doet zijn werk goed en ik mag vanavond beginnen met puregon 125 eenheden.
Ik hoef de 29e pas weer terug te komen voor bloedprikken en echo.
Ik moet nu dus elke ochtend decapeptyl en elke avond puregon spuiten.
Voel me zeer positief!
Ben ook blij dat ik volgende week vrijdag pas weer terug moet komen. Tot nu toe vind ik er niets zwaars aan, aan het traject. Ik ga ervan uit dat de punctie pijn doet en dat het wachten zwaar is maar ja... dat wachten is zelfs zwaar als je zonder behandelingen zwanger wilt worden. Iedere vrouw heeft daar mee te maken, medische molen of niet. Toch?
Hoe zien jullie dat?
Ik vind zelf nu eigenlijk dat ze een beetje overdrijven met denk er goed over na, het is zo'n zwaar traject bla bla bla.
lisa200 schreef:Hi Snippie, ik snap je helemaal, alleen tegen mij hebben ze gezegd en ik hoo rhet in mijn omgeving dat juist die prikjes etc zo vreselijk zwaar zijn terwijl ik ook vind dat alleen het wachten zwaar is. Die teleurstellingen zijn vreselijk en zwaarder dan bij iemand die nog niet in de medische molen zit maar toch hebben die vrouwen ook teleurstellingen en die zitten er ook soms helemaal doorheen. Ik bedoel meer dat ik dus helemaal bang ben gemaakt terwijl dat niet nodig was. Sommige mensen beginnen niet aan ivf door die angst en dat vind ik jammer.
Zo bedoel ik het, ik hoop dat je me begrijpt.
lisa200 schreef:Ik ben blij dat ik er (hoop ik) nu achter ga komen wat er niet/ wel goed gaat. Bij iui is het allemaal heel onzeker. Zelfs als je mooie eitjes hebt, wie zegt dat ze goed zijn?!
Nu sla je weer wat stapjes over en kom je meer te weten. Ik hoop echt dat het gaat lukken, dat hoopt iedereen. Mocht er toch ineens echt een reden zijn waarom het niet lukt dan denk ik dat ik blij ben dat ik dat dan maar weet...
Maar, ik ga er vooralsnog vanuit dat alles helemaal goed gaat komen uiteraard!
Ik wilde niemand kwetsen hoor met mijn uitspraken. Ik heb het denk ik niet zo goed verwoord. Emotioneel is het zwaar maar lichamelijk vind ik het persoonlijk erg meevallen.
Terwijl ze juist daar veel mensen bang voor maken.
Eef82 schreef:Shanna, hoe is het om weer aan de pil te zijn? ;)
tinkerbel77 schreef:hey snippie
vandaag ga je weer starten ,krijg je lang schema of kort schema,?
veel succes!!
angelique84 schreef:Goedemiddag dames!!
IK HEB VRIJDAGOCHTEND DE PUNCTIE!!!! 😃 😃
Om 9.30 om precies te zijn!!
Moest vanochtend weer naar het zkh en had zo mn twijfels of mn eitjes gegroeid waren..
Maar ze telde ong 8- 10 op dit moment tussen de 15 en 18mm!!
Dus ze hebben de afgelopen 2 dagen een onwijze groeispurt gemaakt!!
Ik ben aan de ene kant erg blij, maar toch ook wel erg zenuwachtig..
Op dit moment kijk er ik nog niet tegenop ofzo..ik zie het allemaal wel, wat er gaat gebeuren!
Gelukkig mag mn vriend thuis zn zaad "produceren" (zoals het zkh mooi zegt :D)
Want we wonen maar 15min van het zkh vandaan!
Dus dat is ook wel fijn voor hem!
Spannend dames...
Willen jullie vrijdagochtend voor me duimen??
Kusss Angelique
Ps nu ga ik weer aan het werk..mn pauze is afgelopen! :D
Carmen40 schreef:Dames even een update van mij......
Net ongi geworden.
Dit keer een cyclus van maar 25 dagen.
Mijn verwachting was al niet zo hoog.......weet niet maar dat gaat kennelijk vanzelf na die IUI's en IVF's
Wel leuk natuurlijk twee mooie eitjes dit keer maar ben gelukkig ook niet echt teleurgesteld.
Voel me verder goed en heb nog weinig klachten.
Op naar de volgende ronde.
(later meer )
Liefs,
Carmen
Carmen40 schreef:Yes Snippie,
Je gaat er weer voor!!!!!! 😉
We gaan voor veel en mooie eitjes 😉
Knuff,
Carmen
angelique84 schreef:Goeiemorgen dames!
IK HEB EEN TERUGPLAATSING!!
Vanmiddag om half 2!!!
En dan krijg ik ook gelijk te horen, hoeveel bevruchtingen er zijn geweest!!
Ik vind het zo spannend dames! 😃
Kuss Angelique