RivieraOud lidBerichten: 412Lid sinds: 1 januari 2005
he gets Ynni..wat een pech allemaal zeg pfff..verwen jezelf lekker hoor en doe rustig aan..knuf
jk1988 schreef:ik ga komende ronde ook niet meer tempratuur opnemen of ovulatietesten doen.. even niet meer iedere dag er verplicht mee bezig zijn, wel gewoon op tijd klussen enzo maar verder niks.. en ik test ook echt niet meer voor ik overtijd ben!
vanavond lekker borrelen ;)
Ynni schreef:Mogge dames,
Dis voorlopig mijn laatste berichtje...Wij (ik) heb(ben) besloten ermee te stoppen. Op dit moment gaat het erg slecht met mij, ik kan het niet meer af om steeds maar afscheid te moeten nemen!
Ben verdrietig en depressief en heb geen energie meer over om positief te zijn. Het is voor ons niet weggelegd helaas...
Meiden ik ga jullie heeeeel erg missen!! Jullie waren een rots voor mij als steun en ga duimen dat jullie allemaal zwanger zullen worden (en dan nog zo snel mogelijk ook)!
Veel liefs en heeeeeel veel knuffels!!!
Peet schreef:Meiden ik zit in een dip 😞
Weer negatief getest en nog steeds geen ongi klachtjes... CyclusDag 45 vandaag 😞
HOe is het met jullie??!?!!
Monalisa schreef:na die vette buikpijn heb ik iets van een vruchtje verloren waar ik vanmiddag mee naar de gyn moet. heb vermoedelijk een vmk gehad daarom heb ik zo;n pijn gehad die lang bleef aanhouden.gister voor het eerst weer geklust maar vond het nog niet zo prettig..
hou jullie nog op de hoogte liefs
Monalisa schreef:ik ben weer terug.
heb de gyn zelf niet gesproken maar moest mn kwakje drab afgeven en daar werd het in een potje op sterk water gezet en gestickerd voor naar het lab.
ik weet 3 december pas de uitslag en dan moet ik ook weer met de gyn gaan praten. onderzoek naar endometriose stel ik nog ff uit.
eerst eens kijken of dit echt een vruchtje was. wat ik wel weet is dat ik de afgelopen maand geen gewone ongi gehad heb. slik nu wel elke dag die davitamon femfit en ben heel erg aan het minderen met zuivel. hoop echt dat het vanaf nu allemaal goed gaat.
Monalisa schreef:tja het is heel druk bij de gyn in ons ziekenhuis,ben niet anders gewend.ach ja ik klus gewoon lekker door en focus me nu maar alleen ff op een goede cylus doorkomen en eindigen zonder pijn dan is het zo december,...
Monalisa schreef:alles komt helemaal goed met mij :mrgreen:
Monalisa schreef:ja dat is het zeker., en 3 december zie ik mijn gyn pas weer dus ook nog eens dat irritante afwachten!
Monalisa schreef:op zich vind ik het vanaf de ongi heel snel gaan. voor je het weet zit je weer bij je ei en mag je weer opnieuw proberen. het vervelendst vind ik die laatste 2 weken :|
Ynni schreef:jk ik zag inderdaad wat... :o
Ynni schreef:jk ik zag inderdaad wat... :o