jk1988Oud lidBerichten: 2.283Lid sinds: 1 augustus 2009
Ynni veel succes meid!
Ynni schreef:Net bij de gynaecoloog geweest. Hij heeft weer een bloeding gezien (vocht) in mn baarmoeder. Ik moet het dus weer zeer rustig aan gaan doen. Te veel druk gaat een bloeding geven en dat kan gevaarlijk zijn voor het kindje... Ben dus niet echt gerust gesteld! Ondanks het feit dat de gyn wel tich keer gezegd heeft dat ik me geen zorgen moest maken.
Ukje is wel groter dan gebruikelijk! Van 8w2d naar 8w4d dus dat gaat lekker. Uk is nu 2cm02 ook zijn hartslagje was goed (hebben het gehoord echt supermooi!!) en was 191 per minuut.
Weer een stel mooie fotoos voor op de kast!
Peet schreef:HIer zit ik trouwens in onzekerheid.. 😖 Ik weet nou echt n iet meer waar ik aan toe ben... Vorig weekend 2 positieve ovutesten gehad, maar wel toen ik dus alcohol had gedronken en er in de bijsluiter staat dat je ze dan niet moet gebruikne.. Toch gekust natuurlijk voor de zekerheid.. Vanaf donderdag flauwige pijntjes in mn onderbuik, net alsof ik ongi moet worden. Ik dacht misschien aan een innesteling maar ben er eigenlijk niet te druk mee bezig geweest. Vanochtend werd ik wakker en ging douchen. Dikke lange witte sliert, ik dacht huh?!? Meteen een ovutest gedaan en die was ook weer (zo goed als positief) Wij weer klussen.. Wat is dit?!?!? HOe kan dat in vredesnaam?!! Nu maar hopen dat ik niet gisteren mijn eisprong heb gehad want dan zijn we dus WEER te laat..
Heb ik vorige week dus postive ovutest gehad omdat ik had gedronken?! Of heb ik er ineens 2 in 1 maand?!? Nou jullie snappen, dat ik er helemaa,l niks meer van begrijp.. Nu maar 2 weken afwachten.. Wat er gaat komen,,,
Fijn weekend meiden!
Liefs, Peet
Ynni schreef:Ja naja mona je kent me... ikke en rustig aan doen JAJA tuurlijk doen we effe...waar is die dwangbuis nou ook alweer????
En sja Miek kvoel me ZIEK en ja dat met hoofdletters want ik dacht dat het niet erger kon maar dat kan dus wel! Jeetje een hele dag misselijk bleh...
Ook heel veel buikpijn maar goed als ik zie op de echo's hoeveel de wurm gegroeid is in 5 dagen...sja je zou voor minder...
En ik wil echt wel rustig aan doen hoor maar ik weet niet hoe! Ik heb een gezin en een huishouden... Ik heb een bouwvakker als vent die graag zijn werk mee naar huis mag nemen en een kind die het niet te nauw neemt met plassen en dergelijke en een wervelwind regelmatig zijn kamer laat passeren. Er komen hier praktisch iedere dag wel vrienden over de vloer (supergesellig echt!) en nee die kunnen niet zonder eten de deur uit. Ik bedoel ik ben een halve antilliaanse..wij leven rondom gezelschap en vooral eten! Dus ik sta regelmatig een hele dag in de keuken.
Ik geef toe ik heb een dwangneurose en ben een complete chaoot....oi dit komt niet goed...pffffffffffffffff
heddy schreef:hoi ynni.....
Het is heel begrijpelijk wat je nu mee maakt en ook erg moeilijk toen ik zwanger was van de 3e ( ik heb 2 prematuur kindjes gekregen een bij 35 wk en een bij 32.5 wk) ik moest het heel rustig aan doen en had ook bloedingen bij mijn zwangerschappen en was erg bang dat het mis zou gaan ik had een gyn die heel eerlijk was.... en erg duidelijk maar ook erg hard... hij zij als jij niet doet wat ik je zeg dan moet ik je opnemen want als het nu wordt geboren kijken wij alleen maar toe.... ik voelde me erg verloren... ook ik moet mijn gezin draaiend houden en een man die hard werkt.... maar een ding is mij heel erg bij gebleven wat mijn gyn zei... en dat is dit Dit kindje is van jou afhankelijk dus doe het voor je kindje hou rust laat een ander maar voor jou zorgen.... en je huishouden dat moet maar wachten... je kindje gaat nu voor.... en geloof me dat is niet makkelijk.... maar als het mis loopt zou je je het jezelf ook niet vergeven.... hiermeel wil ik alleen maar zeggen luister naar je lichaam en ga niet gewoon maar door.... hoe moeilijk het ook is..... en ik snap je angst heel erg goed zelf heb ik 11 mk gehad..... dus snap je angst maar laat het je leven niet beheersen dus geniet aub hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.... liefs heddyYnni schreef:Ja naja mona je kent me... ikke en rustig aan doen JAJA tuurlijk doen we effe...waar is die dwangbuis nou ook alweer????
En sja Miek kvoel me ZIEK en ja dat met hoofdletters want ik dacht dat het niet erger kon maar dat kan dus wel! Jeetje een hele dag misselijk bleh...
Ook heel veel buikpijn maar goed als ik zie op de echo's hoeveel de wurm gegroeid is in 5 dagen...sja je zou voor minder...
En ik wil echt wel rustig aan doen hoor maar ik weet niet hoe! Ik heb een gezin en een huishouden... Ik heb een bouwvakker als vent die graag zijn werk mee naar huis mag nemen en een kind die het niet te nauw neemt met plassen en dergelijke en een wervelwind regelmatig zijn kamer laat passeren. Er komen hier praktisch iedere dag wel vrienden over de vloer (supergesellig echt!) en nee die kunnen niet zonder eten de deur uit. Ik bedoel ik ben een halve antilliaanse..wij leven rondom gezelschap en vooral eten! Dus ik sta regelmatig een hele dag in de keuken.
Ik geef toe ik heb een dwangneurose en ben een complete chaoot....oi dit komt niet goed...pffffffffffffffff
Peet schreef:Bij deze wou ik iedereen nog effetjes een fijne kerst wensen!!!
Peet schreef:Een dubbele eisprong?!?! Hoe kan dat nou?!?! Nou ik heb in ieder geval gisteren getest en negatief.. Zelfs niet een beetje een 2e streepje.... op oudjaarsdag ga ik het nog een keer proberen.. Van de ene kant misschien niet slim, van de andere kant wel.. Heb niet zoveel zin om in onzekerheid te zitten met oud en nieuw ivm drinken etc!
We zien wel...
Op kerstavond hebben mn schat en ik cadeautjes uitgepakt die we voor elkaar onder de boom hadden gelegd! Gisteren heb ik een leuke kerstbrunch in elkaar geflanst voor mn broer en mijn vader. 'S avonds hebben we gefondueted met mn schoonmoeder en vanmiddag lekker luieren en vanavond bij mn moeder en haar vriend gourmetten.Morgen vroeg op, we gaan naar Rotterdam, en is een opendag op de boot waar mijn vriend het afgelopen half jaar overuren gedraaid heeft. Gaan we even checken of dat niet allemaal voor niks geweest is 😉 Daarna met de zussen incl mannen en moeder van mn menneke uiteten/.. Jullie zien, mn kerst is helemaal vo gebouwd.. Of ik het leuk vind.. NIet echt, maar helaas, kerst is één grote verplichting 😉
Hopelijk hebben jullie het iets fijner :P
Monalisa schreef:nou ik ben er weer ff. nog steeds zonder banner.
men ik voel me echt een stuk lekkerder zo!
Alleen is het jammer dat ik ondanks dat ik zonder banner bezig ben toch weet op welke dag ik zit. ik herriner gewoon mn ongi dag en ik tel dan door. tja....je wilt toch iets graag he..
ik begon met ovulatie pijn op dag 11. heb sex gehad maar fijn was het nie het deed zeer.
de dagen erna begon ik cremeachtige afscheiding te verliezen en een steken joh links en rechts!! ik voelde gewoon hoe mijn lijf een eitje aan het maken was hoor!
toen werd het op dag 14 eiwit...een beetje maar maar dat was genoeg voor mij. toen heb ik pas dag 15 weer geklust, en op dag 14 heel laat in de middag verloor ik een hele golf ofzo ik dacht eerst dat het bloedwas haha of urine ofzo maar ik keek en het was gewoon creme/ eiwit vruchtbare afscheiding dus...
volgens mijn gyn is een eicel na het springen nog 48 uur te bevruchten. sommige meiden op dit forum zeggen iets heel anders maar ja die gyn zit daar natuurlijk niet omdat ie nergens verstand van heeft he 😉 😊
dus in zijn optiek kun je het best 2 dagen VOOR de eisprong en 2 dagen ERNA nog sex hebben, maar niet op de derde dag erna maar gewoon op dag 1 na het ei en dag 2 na het ei zeg maar.
dus ja STEL als mn ei de 14e dag is gesprongen dan KAN het gelukt zijn nu.
maar ja dat weet je toch nooit. het zou in ieder geval wel een heel mooi verjaardagscadeau zijn :mrgreen:
Monalisa schreef:ik had net PIJN in mn onderbuik joh!
kramp ik werd er nie goed van. het duurde maar 5 minuten en het was weg.
hmm...ik zit nu op dag 18
miek4 schreef:Monalisa schreef:ik had net PIJN in mn onderbuik joh!
eisprong??
Monalisa schreef:miek4 schreef:Monalisa schreef:ik had net PIJN in mn onderbuik joh!
eisprong??
kreeg ergere pijn toen ik in bed wou gaan liggen, heb nu alleen nog maar een beurs ongi gevoel in mn buik over, hoop idd dat het mn ei is dan heb ik echt waanzinnig op de goeie dagen geklust :)
jk1988 schreef:Miek nogmaals van harte gefeliciteerd! echt helemaal super! probeer er van te genieten en ik ga voor je duimen dat alles goed mag blijven gaan!
Monalisa schreef:ja inderdaad wat zou dat toch een fijn verjaardagscadeau zijn.! het mooist denk ik toch,anders moet ik proberen om een verjaardagscadeau voor mn vriend te maken :P
Peet schreef:Meisje, jou dag gaat zeker komen!!
Monalisa schreef:ik verlies rood bruin :|