MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
neee miek dat meen je niet meissie.....wat is er aan de hand dan? knuffel!!!!
Monalisa schreef:lieverd ik duim heel erg voor jou dat het gewoon goed blijft gaan!!!! HET MOET 😉
jij gaat een heel mooi kindje op de wereld zetten!
Monalisa schreef:ik heb kramp gehad zaterdag in mn onderbuik en op lieshoogte. ik hoop dat dat erbij hoort maar het heeft me wel bang gemaakt.zou het groeipijn/bandenpijn zijn?wat denk jij miek?
ook weleens kramp gehad onderin je buik!? het leek wel ongikramp en ik werd er ook naar en misselijk van!
Monalisa schreef:heb daarnet een veegje rozig gezien in mn inlegkruisje, ja daar wordt ik ook weer blij van.
klote waarom moet ik nou nog 2 weken wachten :roll: ik wil nuuuuu
Monalisa schreef:het gaat goed hoor,...denk dat het een wondje was ofzo.of iets van het scheren.
ik voel me prima ga nu gewoon afwachten tot ik de echo heb. en erg duimen dat alles goed is :)
Monalisa schreef:dag meissies! voor degenen die hier nog weleens komen ouwenelen dan.....
het hartje klopt! Alles zag er prima uit nu kan ik lekker ongerust gaan genieten. Heb over 3 weken nog wel 1 termijnecho.
Weten jullie of het met 10 weken en 4 dagen nog steeds inwendig moet
?
jk1988 schreef:ja het is hier erg rustig!
Hier gaat alles goed! lekker aan het genieten!
ja ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat met peet?
van de week weer het hartje horen miek? fijn is dat he! kun je er al een beetje van genieten?
Fijne pasen!
Monalisa schreef:vind het jammer dat dit topic een beetje aan het doodgaan is... :|
En ik moet soms ook nog wel eens denken aan Riviera....hoe zou het met haaaar zijn? :?
Monalisa schreef:oke hoe is het miek? :mrgreen:
Peet schreef:ahh wat zijn jullie toch allemaal lief!!
Weten jullie wat het is.... Ik vind het leven met zn tweetjes ook heerlijK! We genieten volop van elkaar!! Na 5 jaar zijn we eigenlijk nog steeds helemaal verliefd!! Dus het is eik niet zo dat we het samen niet meer uithouden... Het is prima als we nog 2 jaar saampjes zouden zijn! Ik wil alleen graag een soort van kroontje op onze geweldige raltie.. Een soort van binding voor altijd! En nu dat niet lukt....... Tja, het heeft 2 kanten.. Maar de weg is gewoon zwaar! En dat had ik niet verwacht... Dat zwanger worden zoveel van mij en mn vriend zou eisen... Daar baal ik gewoon van.... Dat ik het niet gewoon los kan laten!! Maar ik ga zeker morgen mijn huisarts bellen!!Jullie horen nog hoe het aflootp want ik ben woedend!!
Liefs Peet