daisyensteven schreef:ja ik heb hem dat al heel dikwijls verteld
Hij vindt dat heel erg, want het is tenslotte zijn mama waar ik problemen met heb tegenwoordig... Ik vind haar te opdringerig en geef haar mijn dochter niet graag.
We zijn er vanavond gaan eten en ze heeft ze weer niet mogen knuffelen van mij. Ik heb haar heel de tijd bij mij gehouden en dat doe ik bij mijn familie of vrienden helemaal niet.
Daisy ik had dat ook héél erg hoor, dat ik Jo niet aan mijn schoonma wou geven omdat ze precies zo bezitterig deed. Maar dat is nu wel beter (al zal ik Jo echt niet alleen bij haar laten). Dus dat komt wel weer goed. Wel fijn dat je er met Steven over kan praten, hier was het daarover vooral veel ruzie. Hopelijk zit Julie snel terug in haar ritme.
Tina ben jij wel al ongi geweest? Stel je voor, direct terug zwanger door die ene keer. Zou je ventje er blij mee zijn? Wel tof om je mama zo fier te zien achter de kinderwagen en van dat sinaasappelsap dat zal wel verschillen van baby tot baby. Jo laat er in ieder geval verschrikkelijk veel scheten van (en ikzelf ook :oops:). Hier trouwens al 2 dagen geen poepbroek gehad dus ik ben benieuwd. Gisteren bij schoonbroer gaan eten en had maar een reserve-outfit meegenomen voor de zekerheid :mrgreen:. Mijn broer en ik schelen net geen jaar en mijn mama mankeert niks dus ... Denk dat als je je goed voelt en gezond eet dat het allemaal wel meevalt. Maar meestal zeggen ze inderdaad 9 maanden ontzwangeren.
Ran dat was ik vorige keer vergeten te typen. Je hebt wel gelijk terug een mooie cyclus hé en gelukkig niet zo'n super lange zoals sommige hebben.
We zijn gisteren chinees gaan eten bij mijn schoonbroer en kwamen rond 22u thuis dus ik dacht, ga Jo toch nog even eten geven dan slaapt hij langer haha dat had je gedacht. Zijn klokje staat echt op 6 uur. Hij heeft wel zalig geslapen in zijn reisbedje. Toen we hem gingen halen lag hij helemaal in het hoekje met zijn billen in de lucht :-D.