Monalisa: heeeeel veel sterkte meid!!!!! dikke knuf!!!!!
Mayella; wat spannend!!!!!!!!!!!! Ben druk aan het duimen voor je!!!!! X
LautjeOud lidBerichten: 2.288Lid sinds: 12 augustus 2009
Monalisa schreef:en ze zei ook dat het beter voor me was als ik het ff losliet,....dan zou het echt wel vanzelf komen.
heb echt veel eraan gehad en ga het idd doen. van een heel goeie vriend heb ik ook geld gehad en ga ik alvast een spaarpot kopen voor onze toekomstige kleine kan ik alvast een babypotje samenstellen!
dus ga snel op zoek naar een echt klassiek spaarvarken!! hihi.
meiden veel succes met alles ik ga het ff zelf doen zonder mezelf gek te maken met verhalen op internet en het ff helemaal van me af zetten
jullie horen nog wel van me! :mrgreen:
Veeeeeeel liefs en succes iedereen Monalisa
mayella schreef:Meiden,
Ik heb de afgelopen dagen positief getest.. En vanmorgen was de streep echt meteen en duidelijk aanwezig.. Morgen doe ik nog een cb en dan zal ik lezen of ik zwanger ben of niet.. Voor mn eigen gevoel..
Weet niet of ik nog meer zwangeren gemist heb, maare van harte!! (heb me voorgenomen minder op t forum aanwezig te zijn. Vandaar dat ik minder gepost heb..)
Liefs Mayella
meissie24 schreef:Vanmorgen met ochtendurine dit keer, nogmaals een test gedaan.
Wederom negatief!!!
xxx
b0llie schreef:ja waar ik m gister had gehaald lagen ze ook achter de kassa
ik die hele winkel door, kon t nie vinden
moest ik t gaan vragen, hmmm
dus ik naar die kassa
stomme wijf zo, en heb je al klachten
heb je al last van je boobs
wtf d8 k :?
Lautje schreef:Vanmorgen getest....
Ben zwanger!!!!!!!!! 😃 :D
Lautje schreef:Vanmorgen getest....
Ben zwanger!!!!!!!!! 😃 :D
meissie24 schreef:1981, hoeveel dagen ben jij overtijd dan??
1981 schreef:
Was vandaag ook echt je NOD?
meissie24 schreef:Ik denk dat ik vanacht of morgenvroeg ongesteld ga worden, slijm wordt al wat rose.
Momenteel ook lichte hoofdpijn.
Toch nog wel heel klein beetje hoop!!
Vindt raar dat me cyclus zo in de war is, terwijl ze zeggen dat met spiraaltje je cyclus
niet in de war geschopt wordt.
Misschien dat ik van mezelf erg onregelmatige cyclus heb.
xx
Lautje schreef:Dankje wel meiden 😃
xxx
@ mayella; kheb geen idee...als ik van me pos.ovu.test uitga rond 16 juli, maar dr werd me ook verteld dat ik vanuit daar 2 weken verder terug moet rekenen en dan kom ik rond 2 juli uit...maar ik ga morgen of vrijdag met CB testen en dan zie ik wel hoeveel weken :mrgreen:
Hoe is het met jou dan verder? Al ergens last van?? 😉
wannabeeb schreef:Lautje gefeliciteerd! Tenminste iemand die woensdag positief getest heeft...Of ik heb nog iemand over het spreekwoordelijke hoofd gezien...
Ik heb ook getest woensdag en helaas dus ook negatief. Nog geen 😈 te bekennen hier, hoewel ik ze vandaag wel verwacht. Temp is in ieder geval weer flink gedaald.
Lautje schreef:kheb de dipsticks van matcare gebruikt...
wannabeeb schreef:Ik zie net dat mijn volgende NOD op 18 november is. 1 dag voor mijn verjaardag. Hopelijk dat ik dus op mijn verjaardag een dikke vette positieve test te pakken heb 😃
Ik ga duimen!!
1981 schreef:Lautje schreef:kheb de dipsticks van matcare gebruikt...
Zag dat je eerst een negatieve test had en 5 dagen later toch zwanger was. 😛
Had je toen voor je NOD getest?
Vraag het me af om zo zelf ook nog stiekem een beetje hoop te houden. :oops:
Had nu woensdag ook getest en was negatief!
Nu nog steeds afwachten.
1981 schreef:wannabeeb schreef:Ik zie net dat mijn volgende NOD op 18 november is. 1 dag voor mijn verjaardag. Hopelijk dat ik dus op mijn verjaardag een dikke vette positieve test te pakken heb 😃
Ik ga duimen!!
Ik duim mee!
meissie24 schreef:Yes, vanmorgen was de test opeens wel positief!!!!!
xxx