@ Epat, de lijsten komen bij de IKEA vandaan. Ze zijn binnenmaat 50 x 50 met een passepartout van 29 x 29 cm. Foto's op Canvas komen minder scherp uit en zijn vaak vanaf afstand wel mooi maar van dichtbij vind ik het meestal minder mooi. In de woonkamer hebben we een canvas hangen met een foto van de Brooklynbridge (New York) in Sepia afgedrukt. Wel mooi met net wat ik zeg, van dichtbij minder scherp. En als je lijsten ophangt kun je er nog eens andere foto's indoen als je erop uitgekeken bent.
Dames dankjewel voor de complimentjes over de slaapkamer. We genieten ook echt heel erg van onze slaapkamer. Lig nu ook al weer in bed te laptoppen. We willen nu gewoon elke avond vroeg naar bed.
@ Lotje, ik hoop voor je dat de makelaar gelijk krijgt en dat je inderdaad je huis verkoopt. Duimen ....
@ Marioni en Jimmie, ik hoop voor jullie dat jullie deze ronde Lotje achterna gaan. Ik sla deze ronde over.
@ Suus32, welkom hier. Je verhaal is heel herkenbaar. Heel veel succes met geduld hebben en met zwanger worden.
@ Jimmie, veel succes met je gesprek morgen!
@ Epat, nog weer een keer een dikke knuffel van hier en ik doe er een doos negerzoenen bij voor je gewicht. Net wat Marioni ook zegt hoop ik ook voor je dat de gyn anders iets kan doen voor je d.m.v. medicatie of evt. IUI. Eind van deze maand heb je weer een afspraak zie ik.
Hier is mijn ongi doorgekomen. Deze ronde dus niet raak. Dus ik mag straks lekker mee duiken. Over 2,5 week gaan we heerlijk een week naar Egypte ... vandaag hebben we beiden op het werk vrij geregeld en ik heb een mailtje naar de duikschool gestuurd dat we graag gebruik maken van de aanbieding die we gisteren in de mailbox hadden zitten. Ik denk dat het wachten deze maand dus wat minder lang zal lijken te duren. Want afleiding werkt over het algemeen heel goed toch?
En net zelfs definitief geboekt. Even gebeld met de duikschoolhouder in Egypte en daarna de tickets geboekt via internet. Ik hoop dat het voorlopig de laatste keer duiken wordt, want dat betekent dan dat ik snel zwanger raak. 😃
Ik heb het lijstje dus ook maar weer aangepast. Mijn volgende NOD is volgens
http://www.mijnkalender.net op 30 maart.
NOD ........... Naam .................. Leeftijd ...... Ronde ........ Begonnen
03-03 ......... Marioni76 ..................33 ............ 7 ........... 17 juni 2009
09-03 ..........Mama wanna be 78 .....32 ............ 6 ............sep 09
11-03 ......... Jimmie...................... 31..............4..............2 okt.2009
14-03 ......... Anna77 .....................32 ............ 3 .............24 dec 2009
29-03...........LillyT.........................31..............6..............2 nov 2009
30-03 ......... Kruimeltje ..................36 ............ 4 ........... 3 dec. 2009
????? .......... Miepens ....................?? ............ ? ............ .??
????? .......... Epat .........................33 ........ ...9 (mmm)....1 januari 2009
Zwanger:
Naam .............. Leeftijd ... Ronde ..... Uitgerekende datum......1e echo....... 1e afspr. VK.......hartje luisteren
Mayo .................. 32 ......... 4 .......... 16 september 2010.........??....................8 feb.
Lotje76 ............... 33 ......... 5 .......... 26 september 2010........22 feb.................25 feb........18 maart
EsRe................... 31 ......... 2 .......... 07 oktober 2010............5 maart................8 maart
Suus, zet jij jezelf er ook bij op het lijstje? NOD is de dag waarop je de volgende keer ongesteld zou moeten worden.