amsOud lidBerichten: 104Lid sinds: 1 januari 2005
Minka, wat rot zeg. Ik hoop dat het rustig blijft en zeker nog een paar weken blijft zitten...
Prinses78 schreef:Bijna weekend meiden!! Heb geen speciale plannen, maar zoveel zin om uit te slapen........
De-knapste: Leuk dat je de kinderwagen al hebt. Wij moeten er nog eentje gaan uitzoeken. Zal ook een mutsy worden, want mijn man is 2.07m en de Mutsy schijnt de hoogste te hebben.
Heb je een leuk kleurtje of iets neutraals?
Nog heel even en dan mag jij ook voor de echo. Volgens mij ben jij de hekkensluiter van de club of niet? Wordt vast een mooi en fijn bezoekje.
De_knapste schreef:Hey meiden,
Ik sprak zojuist een kennisje van mij en zij heeft net haar 20 weken echo gehad bleek het hartje niet meer te kloppen. Ze is opgenomen in het ziekenhuis en is nu aan het bevallen van haar overleden kindje.
Ik ben me echt rotgeschrokken, je staat er niet meer bij stil dat het mis kan gaan rond deze tijd van de zwangerschap.
Ik voel mijn kleintje nog regelmatig trappelen en dat stelt me dan weer gerust maar ik blijf er maar aan denken.
De_knapste schreef:Hey meiden,
Ik sprak zojuist een kennisje van mij en zij heeft net haar 20 weken echo gehad bleek het hartje niet meer te kloppen. Ze is opgenomen in het ziekenhuis en is nu aan het bevallen van haar overleden kindje.
Ik ben me echt rotgeschrokken, je staat er niet meer bij stil dat het mis kan gaan rond deze tijd van de zwangerschap.
Ik voel mijn kleintje nog regelmatig trappelen en dat stelt me dan weer gerust maar ik blijf er maar aan denken.
Jootje82 schreef:Anoniempje; Ik was altijd 58/59 en ben nu al 70! 😮 😉 😂
Haha dus maak je niet druk.. Bij de een weegt de placenta meer dan bij de ander, de een heeft meer vruchtwater dan een ander etc.
Sunshine01 schreef:@ de knapste, gefeliciteerd met jullie goede echo!!
Verder gaat het hier redelijk, alleen slaap ik echt heel slecht, ik lig nu al 2 nachten achter elkaar wakker tussen 01.00 en 04.00, maar dan ook echt klaar wakker, heel irritant. Zijn er meer die daar last van hebben?