ams schreef:Kun je die zwitsal geurzakjes bij Prenatal halen? Klinkt wel goed, die wil ik ook wel 😊 Bij ons moet er nog wel wat gebeuren in de babykamer. Mijn vriend zit nog zeker 3 weken met zijn voet omhoog, dus het wordt allemaal wat later (dan ben ik 32 weken).
Mijn buik begint ook aardig omhoog te groeien. Ik moet af en toe echt uitrekken omdat mijn buik tegen mijn ribben aandrukt. De baby blijft heerlijk op dezelfde positie liggen (met hoofdje naar beneden en rompje aan de rechterkant van mijn buik). Betekent wel dat ik het steeds op dezelfde plekken voel en dat is af en toe wat irritant.
Ik heb de zwitsal geurbuiltjes bij de kruidvat gehaald. Maar je kan ze vast ook wel bij de prenatal halen. Misschien zelfs wel bij de supermarkt!
Ik heb gisteren de brief binnen gekregen van de kraamzorg. Ze komen 31 mei voor een intakegesprek. Tussen 09.00 uur - 12.00 uur. Weer zo´n rottijd, wordt weer de hele dag vrij nemen. Want als ze pas tegen 12 uur komen heeft het nog weinig zin om naar het werk te rijden aangezien ik een halfuur in de auto moet zitten. Eén voordeel is het weer wel, het is een maandag! Lekker lang weekend dus.
Minka wat fijn dat het weer iets beter gaat, moet Jootje wel gelijk geven. Doe wel een beetje rustig aan. Kan me voorstellen dat het moeilijk is. Nesteldrang blijft toch wel.
JK1988 wat fijn van je sollicitatie. Ben benieuwd, zal in ieder geval voor je duimen!!!
Ook van mij alvast een fijn weekend, en het ziet ernaar uit dat het een lekker zonnig weekend wordt!!!!
Liefs