spannend hoor, die stuitliggingen! Hebben jullie al gehoord van Moxa-therapie? Het is een vorm van acupunctuur (maar dan zonder naalden!!) die erkend is door de wetenschap. Je kunt ernaar vragen bij je verloskundige. Het is makkelijk en werkt heel goed, 50% meer kans om keren. zie ook
http://www.stuitlig.nl.
Hier ligt het kindje bij elke controle op de kop, wel erg fijn (hoewel ik Moxa heb klaarliggen, van een collega gekregen :oops: ). Alles gaat eigenlijk goed, bij de controles sta ik steeds na 10 minuten weer buiten!
Doordat het kindje groot wordt begint alles wel aardig klem te zitten, hebben jullie dat ook? Bekken, longen, maag etc. Ik kan echt niet meer zo goed voorover buigen. Wel makkelijk dat we met dit mooie weer gewoon slippers aan kunnen 😉
Gisteren de wieg opgehaald, door mijn oma bekleed, dus de overgrootmoeder van ons kindje. Mijn moeder en ikzelf hebben in deze wieg gelegen. Erg bijzonder vind ik.
Ook de namen staan nu definitief vast, nog lang beetje onzeker over geweest. Maar nu ben ik helemaal tevreden. Aleen nog steeds geen geboortekaartje gekozen. Wel 'ns wat bekeken, maar nog niks definitiefs! Begint nu wel een beetje te dringen...