Ams GEFELICITEERD met jullie dochter!!!
Geniet er lekker van.
Groetjes
anoniempjeOud lidBerichten: 820Lid sinds: 1 januari 2005
ams schreef:Hallo iedereen,
Ik ben een tijdje niet online geweest, en met een reden.... want ‘verrassing’, ik ben namelijk al bevallen. Kleine Isa Julia is geboren op vrijdag 28 mei en woog bij de geboorte 2600 gram.
Het is allemaal heel snel gegaan. Voordat ik goed en wel doorhad dat de krampjes eigenlijk weeën waren en de verloskundige langskwam (om kwart voor 2) had ik al 4-5 centimeter ontsluiting. We zijn door het huis gerend om een shirtje en sokken bij elkaar te rapen voor het ziekenhuis. Wij zijn bij de verloskundige in de auto gestapt en naar het ziekenhuis geraced. Ik kwam om kwart over 2 binnen in het ziekenhuis, om kwart voor 3 had ik volledige ontsluiting en persweeën en Isa is om 15:08 geboren. De bevalling is heel snel en heel goed gegaan.
De kleine maakt het goed, ondanks dat ze bijna 5 weken te vroeg is. Ze blijft eerst nog even in het ziekenhuis om aan te sterken, maar we hebben goede hoop dat ze al snel naar huis mag (misschien zelfs nog wel voor het weekend...).
Succes nog even met de laatste loodjes. En waaaaaauuuuuwwww, het is het allemaal waard. Ik geniet met volle teugen van de kleine meid. Ik ben helemaal verliefd :)
Prinses78 schreef:heet hè meiden!
mick schreef:Gefeliciteerd Ams!!!!!
Heet jullie dochter voluit Isa Julia of is de roepnaam Isa?
Jootje82 schreef:Daisy; Jeetje, tot hoeveel weken werk je dan wel niet???