Hallo, Ik heb 1,5 week terug een miskraam gehad, nu is onze vraag ben je na een miskraam vruchtbaar? Je hoort wel eens dat ja na je bevalling heel erg vruchtbaar bent is dit ook zo na een miskraam?
Alvast bedankt.
ShileyOud lidBerichten: 3.748Lid sinds: 11 maart 2009
wat erg dat je een miskraam hebt gehad. helaas kunnen er best veel hierover meepraten. misschien dat het verschilt per vrouw, maar ik was gelijk na mijn miskraam weer zwanger. (ben na de miskraam niet meer ongesteld geworden) dus ja, je kan gelijk na een miskraam zwanger worden.
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Hier helaas de andere kant van het verhaal... Mijn miskraam was vorig jaar augustus en tot op heden helaas nog niet gelukt om weer zwanger te worden, zijn dus zo'n maand of 18 verder... het kan dus alle kanten op. Sterkte met het verwerken van jullie verlies en hopelijk ben je net als Mippie direct weer zwanger.
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Je bent niet extra vruchtbaar na een miskraam, dat is een fabeltje, een leuk fabeltje wat hoop schept, maar helaas niet zo is. Kans blijft gewoon hetzelfde, maar het is zooo lastig te bepalen. Ik was zelf 9 maanden na mijn MK weer zwanger. maar ken zat vrouwen die na een mk vrij snel weer zwanger waren.
gevoelige borsten kan nog door de MK komen, in elk geval, misschien heb je nog hcg in je lichaam zitten. Maar het kan ook zomaar zijn dat je nu alweer een eisprong hebt. Elk lichaam is anders, en het ene heeft langer nodig te herstellen na een MK dan het ander.