@Moi
Namen zijn zooooooooooo moeilijk...
naatje81Oud lidBerichten: 319Lid sinds: 1 januari 2005
ro schreef:hoi moi
ik ben nog niet naar de ha geweest ik heb zulke rot dagen gehad (crematie) dat ik zoiets had ik kijk wel kon de tijd ook niet vinden om te gaan
maar gisteren had ik in eens een piepklein beetje bloed dus ik dacht daar komt het dan maarvanochtend niks behalve een kleine bruine sliert (sorry voor het vieze praatje) dus ik wacht even af tot donderdag want dan moet ik eigenlijk weer ongi worden als ik mijn ongi gewoon heb overgeslagen en ik 28dagen aan hou dus ik wacht nog even
groetjes roos
winanda schreef:hey moi
misschien vind je killian wat?
hier weer de spannende tijd. donderdag is weer mn nod. mijn baarmoedermond is erg hoog en alles is rondom opgezet verder ook steeds steken en ook erg in mn lies. ook als ik heb gebukt of te veel heb gedaan heb ik steken in mn buik. meestal heb ik ook opgezette buik een week van te voren en dat heb ik ook niet en er heeft zich ook nog geen puistje laten zien. dus er is hoop maar ga er niet van uit natuurlijk. :wink:
naatje81 schreef:@ amy-baby
Hey hey,
Klopt hoor dat we donderdag weer een echo hebben.
Om 11.15 uur dus gelukkig in de ochtend.
Ik ben dan op 1 dag na 7 weken zwanger en als het goed is kunnen ze dan idd het hartje zien kloppen.
Heb geen bloeding meer gehad,maar ben nog wel erg onzeker.
Ben er zo erg van geschrokken maandag 😞
Duim elke dag voor mijn baby en hoop dat we t hartje zien zodat we weer wat geruster zijn.
Ben wel erg moe en af en toe misselijk.
Ook pijnlijke borsten en een zwaar gevoel in me buik.
Denk dus wel dat me lichaam nog volop aan t werk is hoor 😉
Liefs
naatje81 schreef:@ amy-baby
Hey hey,
Klopt hoor dat we donderdag weer een echo hebben.
Om 11.15 uur dus gelukkig in de ochtend.
Ik ben dan op 1 dag na 7 weken zwanger en als het goed is kunnen ze dan idd het hartje zien kloppen.
Heb geen bloeding meer gehad,maar ben nog wel erg onzeker.
Ben er zo erg van geschrokken maandag 😞
Duim elke dag voor mijn baby en hoop dat we t hartje zien zodat we weer wat geruster zijn.
Ben wel erg moe en af en toe misselijk.
Ook pijnlijke borsten en een zwaar gevoel in me buik.
Denk dus wel dat me lichaam nog volop aan t werk is hoor 😉
Liefs
San- schreef:@ Rosita, balen dat het zo lang moest duren voordat die verveldende 😈 kwamen. Maar inderdaad je weet waar je aan toe bent. Hoop ook dat je weer wat tot rust bent gekomen na alle heftigheid van vorige week... zet em op.
@ Winanda, good luck!
@ Deborah, heeeeeeel veeeeeel succes morgen!!!!!!!
Liefs San
Mag morgen weer op kraam visite, een vriendin is gisteren bevallen van een dochtertje!
isa schreef:deborah heelveel suc6 meid vmiddag 😉
winanda, balen meid, verwen jezelf maar ff lekker, wel lekkere korte cycles 😉
liefs
Moi schreef:Nou was dus vanmorgen met mn stomme hoofd gaan werken. En mn vriend had me weggebracht. om 12.30 uur heeft mn moeder mij opgehaald en thuis gebracht. voelde me echt niet goed. had een mail naar mijn hoofdafdeling gestuurd dat ik vanmiddag en morgen vrij wilde, zei die liever niet, want ik overviel hem ermee. En anders praten we straks even, alsof we met praten ik mij ineens beter gaat voelen. wat een L.L zeg!!
Heb hem een mail gestuurd dat ik altijd ziek op mn werk zit en dat dat nu een keer afgelopen is. En ook dat hij blij mocht zijn dat ik een ochtend heb gewerkt en dat ik me niet voor de LOl zo voelt! toen werd die blijkbaar mak want toen stuurde die tja ziek is ziek, veel sterkte. Ik dacht dat ik ontplofte zeg. En morgen ben ik ook vrij. Hij vroeg of ik morgen even wilde bellen, dat ga ik dus niet doen. Het zijn mn eigen vrije dagen, dus ga ik ze morgen echt niet bellen. Ga nu lekker aan mijzelf denken!
sorry hoor, maar ik moest even mn ei kwijt pfffffffffffff
deborah schreef:hey meiden hier een berichtje van mij.
ben vandaag naar de gyn geweest en alles was gelukkig goed.
ze hebben de baarmoederfoto gemaakt hoor.
ze deden eerst die eendenbek erin en daarna maakte ze de baarmoedermond schoon met jodium.
daarna deden ze een cupje over de baarmoedermond heen en die werd er vacuum eraan gezogen, dat viel op zich ook best mee met de pijn.
maar daarna die vloeistof erin, dat deed heel erg zeer.
ze hadden van te voren ook gezegd dat ik stop moest zeggen als het niet ging
dus dat riep ik toen ook maar gelukkig waren ze snel klaar.
ik ben helemaal niet zo'n zeurpiet in dat soort dingen maar dit was effe ondraagbaar.
maarja alles gaat nu goed en alles was ook goed van binnen, dus ik ben weer opgelucht.
en vandaag kon mn dag al helemaal niet meer stuk want mn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd 😃
en natuurlijk heb ik ook JA gezegd.
be super blij nu en we moeten nu nog een datum prikken ergens in de zomer 😃
ik ga nu eerst een aan de klus want nu mag het weer he 😛
liefs deborah
Merel schreef:Moi schreef:Nou was dus vanmorgen met mn stomme hoofd gaan werken. En mn vriend had me weggebracht. om 12.30 uur heeft mn moeder mij opgehaald en thuis gebracht. voelde me echt niet goed. had een mail naar mijn hoofdafdeling gestuurd dat ik vanmiddag en morgen vrij wilde, zei die liever niet, want ik overviel hem ermee. En anders praten we straks even, alsof we met praten ik mij ineens beter gaat voelen. wat een L.L zeg!!
Heb hem een mail gestuurd dat ik altijd ziek op mn werk zit en dat dat nu een keer afgelopen is. En ook dat hij blij mocht zijn dat ik een ochtend heb gewerkt en dat ik me niet voor de LOl zo voelt! toen werd die blijkbaar mak want toen stuurde die tja ziek is ziek, veel sterkte. Ik dacht dat ik ontplofte zeg. En morgen ben ik ook vrij. Hij vroeg of ik morgen even wilde bellen, dat ga ik dus niet doen. Het zijn mn eigen vrije dagen, dus ga ik ze morgen echt niet bellen. Ga nu lekker aan mijzelf denken!
sorry hoor, maar ik moest even mn ei kwijt pfffffffffffff
Tuurlijk! dat doe je goed! Vind het al heel wat dat je er vakantiedagen voor neemt! Daar mag hij blij mee zijn! Sterkte ermee en hoop dat je je snel beter voelt
ruby schreef:het gezeur bij mijn zus is helemaal over, ondanks dat ze nu echt reden heeft om te zeuren, ze heeft het kei zwaar gehad..vanaf een half uur na de weeopwekkers om de 2 min weeen die niet zakte wel snel al 10 cm ontsluiting persen ging niet, 3 keer zuignap erop toen alsnog een keizersnee
echt zielig voor haar.
op deze foto staat mijn geluks duifje ter nagedachtenis aan ons pap met de ringen van het trouwen en veren van mijn boeket en uit mijn haar.
Merel schreef:Volgens mij kan het geen kwaad hoor als je maar goed drinkt en aan je vitamines denkt! Beterschap!
Moi schreef:Merel schreef:Volgens mij kan het geen kwaad hoor als je maar goed drinkt en aan je vitamines denkt! Beterschap!
ik slik gravitamon daar zit alles in wat een zwangere vrouw nodig heeft. Had eerst alleen foliumzuur tabletten maar daar werd ik zo vreselijk beorerd van dat ik ben overgestapt.