ik voel hem hoor, jullie zijn echt schatten!
en amybaby, shopse, ik hoop voor je dat het wegblijft hoor...
liefs
isaOud lidBerichten: 1.334Lid sinds: 1 januari 2005
Linny schreef:Moi schreef:Lenteding schreef:Wel grappig dat iedereen hier nu ook steeds over hyves praat 😛
Hoor op mn werk ook dagelijks allerlei gesprekken over hyves :P
ja ik hoor ook niks anders. Eerst was ik ook lid en kreeg allerlei mails van gasten die ik helemaal niet kon. toen heb ik mijzelf gelijk weer verwijderd
Hey Moi,
Je hebt echt helemaal zelf in de hand wie jou"w "vriend" wordt en wie niet. Dus ook wie uiteindelijk wel en niet je website kunnen zien. Je kan zelfs per onderdeel nog bepalen wie het wel of niet mag zien (bijv iedereen, of alleenvrienden of vrienden van vrienden)
Ben er gister ook lekker druk mee bezig geweest. Vooral omdat al mijn vrienden uit het zuiden komen, dus die hebben zo ook wat nieuwtjes/ en zijn ook bij.
Verloopt de zwangerschap nu een beetje beter?
Liefs Linny
isa schreef:bedankt lieve elle, ik heb je een berichtje terug gestuurd..
isa schreef:heey meiden,
aach elle, wat kloten dat de test negatief was 😢 hopen dan maar dat het te vroeg was...
sporty, leuk zeg dat de beabykamer er al is, we zijn erg benieuwd na de foto's! 😃
myrthe, das goed, lekker 1dagje alles eruit gooien en sjaggie zijn, en idd shoppen kan neit altijd, maar verwen jezelf wel of laat je verwennen, en eens komt de dag ook voor jou hoor... 😉
meiden, ik meot jullie wat bekennen, ik heb eigenlijk helemaal neit zo'n goeie relatie, mn vriend heeft een heel kort lontje en zodra hij kwaad is waar heel weinig voor nodig is, slaat hij mij dingen kapot in huis 😢
zo ook gisteren, we hebben een glazen deur, die heeft hij ingetrapt, ik zit nu gewoon tussen het glas, het is 1 reunie hier, hij heeft boksen kapot gegooid, een lamp, frituurpan in de gootsteen omgegooid..pfff
weet het niet meer hoor, hij heeft ook wel zn goeie kanten, maar ongeveer 1 keer in de maand,2maand gaat het mis, en dan wat hij mij gister allemaal voor de voeten gooide over mij en mijn fam, alleen al uit respect voor mn ouders, zou ik bij hem weg meoten gaan... :?
hij is nu weg, ik ben wel weer zo gek dat ik de rommel op ga ruimen, kan hier echt neit tegen, heb hem gister gezegt, dat hij de laatste kans van mij krijgt, dan moet hij hulp zoeken en excuses aanbieden over wat hij gister allemaal heeft gezegt, doet hij dat niet, dan ga ik bij hem weg...
vind het heel moeilijk, maar ik ga hier kapot aan, en hier wil ik mn kind neit in op laten groeien... 😞
pfff..sorry hoor, moest ik even kwijt bij jullie...
liefs
isa schreef:dankjulliewel meiden, echt, ik heb zoveel steun aan jullie...
myrthe, ik weet het,, dat hij absoluut niet stoer is, maar zo voelt hij zich wel, en afreageren doet hij alleen op dingen en met woorden, hij heeft mij verder nog nooit aangeraakt, misschien als hij dat deed dat het makkelijker was..
moi, ik mail je mn adres door..
thanx meiden
liefs
Syl schreef:Tuurlijk mag dat merel! Omdat dit voor de zwangeren is betekent het niet dat je niet mag reageren. dit is gescheiden zodat niet alle verhalen door elkaar lopen.
Voor sommigen waarbij het niet wil lukken kan het confronterend zijn onze verhalen te lezen. Nu is er de keus of je onze verhalen leest.
Het is inderdaad erg vreemd dat je nu overtijd bent en deze symptomen hebt.
het kan zijn dat er nog niet voldoende hcg in je urine zit.
Het lijkt mij handig om even met de huisarts te overleggen!
succes ermee!
Liefs syl
Elle schreef:Dat is weer heel lief van je esther! 😃
Ik heb Ilse een beetje dezelfde dingen gezegd met een vragenlijst om te kijken op een afstand of het nog de moeite waard is.
Ilse, als je hulp nodig hebt weet je ons te vinden!
Is het jullie ooit opgevallen dat er heel veel fouten mannen zijn op de wereld...
En dat meestal de liefste vrouwen daar mee omgaan.
uiteindelijk kan het allemaal goed komen hoor. Als je er zelf maar in gelooft dat je meer waard bent! Ik heb nu ook een engel getroffen! (haha, en dan vind ik hem soms weer te soft..is ook nooit goed..) 😂
hier nog geen bloed..grrr
amy-baby schreef:Linny lief gedaan hoor!! en ja de groepsknuffel is rond...haha.
Gr. Amy
Ps: ga nu maar shoppen, want volgens mij word ik morgen ongi, en tja dan zijn de winkels dicht...
deborah schreef:hey linny ik zie dat jou vruchtbare dagen zijn aangebroken.
veel succes met klussen he 😛
en nu maar hopen dat er meerdere mensen hier zwanger gaan worden deze maand 😃
iedereen hier veel succes :wink:
Linny schreef:amy-baby schreef:Linny lief gedaan hoor!! en ja de groepsknuffel is rond...haha.
Gr. Amy
Ps: ga nu maar shoppen, want volgens mij word ik morgen ongi, en tja dan zijn de winkels dicht...
Hey Amy,
Geshopt trouwens? hahah
Kus
deborah schreef:winanda ben blij te horen dat het allemaal wat beter gaat met je hoor 😃
bij mij gaat het verder wel goed.
we hebben deze maand echt veel geklust haha
dus hopenlijk heeft mn ventje nu wel raak geschoten hihi.
hij is normaal doordeweeks van huis omdat hij vrachtwagenchauffeur is, maar deze maand is hij expres ook een paar keer doordeweeks thuis gekomen.
dat vind ik echt super lief van hem.
nu eens kijken of het deze maand wel goed gelukt is.
we hebben deze maand voor het eerst op de juiste dagen geklust dus wie weet 😉
ondertussen zijn we ook wel een beetje zenuwachtig aan het worden voor de 19de want dan krijgen we de uitslag van de gyn.
hoop zelf wel dat alles goed zit, maar we weten het niet zeker he.
nu maar hopen dat de dagen lekker snel voorbij vliegen want dan weten we eindelijk meer.
liefs deborah
amy-baby schreef:Hey Meiden,
Had gezegd dat ik vandaag zou testen als ik niet ongi zou worden. Tja heb getest om 5.30 uur.....en er verscheen 1 dikke streep en een heel vaag 2e streepje..
heb om 08.00 uur nog een test gedaan (ander merk,kruidvat) en hieribij moet er in beide vakjes een streep staan, en ook dat is zo (2e wederom lichter hoor!).
Volgens mij ben ik ZWANGER! heb echt zitten janken 's ochtends vroeg. Ga morgen maar ff de testen van clearblue halen...Ohh zit al te trillen vanaf 5.30 uur,heb ook niet meer geslapen...
Had pijn in mijn buik (nog steeds gerommel) en dacht dat dit ongi klachten waren....
Ik hoop zo dat dit een juiste test is....
Gr Amy
winanda schreef:@ elle het is een goede vriend waar ik een weekendje mee uit was gegaan toen ik nog met mn ex had en die goede vriend had me toen de vrijdag verrast. ging toen erg slecht met me dus dan is zo'n goede vriend wel erg fijn.
en zou wel een foto van mezelf zoeken voor op mn hyves. zijn er namelijk niet zoveel
myste schreef:Sporty,
Hebben jullie al iets op het forum van danielle gehoord. Hoe gaat het met haar en de kleine??
Myrthe
sporty schreef:jep maar om weer 14 weken te wachten...... is moeilijk
Elle schreef:Deel van het leven!
Zolang er regelmatig mensen zwanger worden vind ik het best!!!
(dan is er hoop voor iedereen! 😉 )
Liefs