Neetje23Oud lidBerichten: 856Lid sinds: 9 december 2009
p.s Suus hoe kan je al 5 weken zwanger zijn??
Laura111 schreef:
Haha ik herken het zo!! Ongelofelijk, ik had laatst ook zo'n dag!
Film opgezet, iemand zwanger!
Gtst kijken, Sjors zwanger!
Even zappen, zwitsalreclame!
Nog een keer zappen, pampers reclame!
Supermarkt, iemand zwanger!
Oud collegaatje, zwanger!
Pfff , moet er altijd nog om lachen! Ik bedenk me dan altijd, als ik straks zwanger ben, denken anderen waarschijnlijk hetzelfde! Haha!
Maar ja als je een nieuwe auto wilt kopen, zie je diezelfde auto, ook ineens 20x voorbij rijden, terwijl je het anders nooit zag!
Floor3 schreef:Help!
Ik ben 4 januari ongesteld geworden, nu 20 januari heb ik weer wat bloedverlies! Afgelopen weekeind had ik ( volgens mijn berekening) mijn eisprong. Zo''n korte cyclus kan toch helemaal niet? Of ben ik nog echt aan het "ontspiralen"???
Fijn he zo'n lichaam???
evie27 schreef:@vio-eef : Ja ik zit het te kijken ja...pff is nogal wat zeg 14 kinderen...
suus1 schreef:Ik was 2 dagen eerder ongi geworden als jij cora, en ik heb hetzelfde gevoel wat jij nu hebt.
Maar ik ben zwanger kwam ik pas achter!
Misschien dat je een testje kan doen?
Ik vond die van kruitvat 2 voor 5 euro erg fijn en duidelijk.
Welkom trouwens! gezellig dat je mee komt kletsen!
kruimeltje schreef:
@ Steef, ik vind het knap als je kunt wachten tot april terwijl je al meekletst hiet op het forum. Ik wilde gewoon direct beginnen toen we de knoop hadden doorgehakt. Ik baalde er zelfs van dat ik pas een paar dagen later bij de Huisarts terecht kon voor mijn spiraaltje.
Vio-Eef schreef:@ pling: hoelang was je vorige ronde?
Neetje23 schreef:Mijn ei is op komst en het klopt ook nog.. morgen mijn ei staat in mijn banner, en vanochtend zag ik net weer meer vocht/slijm verlies.. dus dat klopt dan precies.. en dat zonder ov-stick.. 😊
verder gaat het hier zijn gangetje vandaag dagje vrij, huisje schoonmaken enz vanaf morgen 3 avonddiensten werken.. het is hier rustig..iedereen zeker hard aan het werk?
kruimeltje schreef:
@ Pling, jammer dat je test negatief was vanmorgen, maar misschien heb je ook wel te vroeg getest ... dus over een aantal dagen nog maar eens een keer proberen?!?!?
Misschien was je licht roze verlies 2 weken geleden wel je eisprong en die van deze week de innesteling? Dan ben je nu inderdaad wel een beetje vroeg om te kunnen testen.
kruimeltje schreef:@ Laura, is je zusje ook aan het proberen zwanger te worden? En weet zij dat jij de Laura111 bent? Ja dan wordt het lastig ben ik bang, of je moet ons allemaal een PB sturen 😉 maar dat is wel even werk ben ik bang.
Mijn zusje leest ook mee, ze weet dat we bezig zijn. Als ik zwanger ben bel ik haar gewoon als eerste op. En daarna zet ik het pas op het forum ... dus dan moeten jullie gewoon nog heel even geduld hebben. Ik zou niet willen dat zij op het forum moet lezen als het bij ons gelukt is.
@ Pling, jammer dat je test negatief was vanmorgen, maar misschien heb je ook wel te vroeg getest ... dus over een aantal dagen nog maar eens een keer proberen?!?!?
Misschien was je licht roze verlies 2 weken geleden wel je eisprong en die van deze week de innesteling? Dan ben je nu inderdaad wel een beetje vroeg om te kunnen testen.
@ Leintje, wij gaan misschien ook wel in juni.
We hebben vandaag op het werk nog een leuke actie voor Haïti (giro 555) gedaan. We verkopen de lolly's uit onze lollypot nu voor minimaal 1 euro per stuk. Inmiddels al meer dan 300 euro opgehaald! Super he van de collega's! Sommigen komen ook gewoon 5 of 10 euro doneren zonder dat ze een lolly willen.
Vio-Eef schreef:@ Pling: Met een ei sprong heb je geen last van bloed met een innesteling (kan) dit wel. De innesteling vind plaats ongeveer 5 dagen na de ei sprong.
pling schreef:Vio-Eef schreef:@ Pling: Met een ei sprong heb je geen last van bloed met een innesteling (kan) dit wel. De innesteling vind plaats ongeveer 5 dagen na de ei sprong.
ik denk nu toch dat het een ongie is want ik kwam er net achter ik 'door gelekt' ben. het is nog steeds niet zo donker als een ongie maar wel meer terwijl ik vanmorgen en vanmiddag niks meer had. dus heb nu voor de zekerheid maar een ob in gedaan.
ik heb alleen helemaal geen last van ongie pijn. vind ik toch raar omdat ik dat anders wel altijd had maar vind het niet erg.
is wel lekker een keertje ongie worden zonder pijn 😉
ik kijk het nog even aan of het morgen doorzet want dan ga ik de 2e ronde in. :)
pling schreef:naam...................leeftijd.............NOD............hoeveelste kindje.....gestopt...........ronde
Jazzy......................25................05-01.................1e…................2-12..............1
2010mijnjaar............21...............18-01.................1e..................20-12..............1
Patricia27................27........denk 22-01.................1e...................20-12.............1
Laura111.................24...........+/-26-01.................1e...................23-12.............1
Evie27.....................27.............30-01...................1e.................27-11...............2
Armanda1982............27.............30-01...................1e.................05-12...............1
Floor.......................23.............31-01...................1e..................30-12..............1
Daisy......................27.........+/-01-02...................1e..................30-12..............1
Kruimeltje................36..............02-02...................1e..................3-12……….........2
Nancke...................26..........+/-03-02...................1e..................9-12................1
Neetje23.................23..............04-02....................1e..................4-12...............2
Babeloe...................24..............07-02....................1e.................13-12..............2
Esther27.................27...............07-02...................1e..................16-12..............2
Roos1984................25...............08-02...................4e..................23-11..............2
Leintje....................30...............08-02...................1e..................15-12..............2
Vivi1614..................27...............08-02...................1e..................16-01..............1
chell.......................22..........+/- 09-02...................1e..................01-12..............2
Eekhoorntje..............31...............12-02........... .......1e..................27-11..............2
Vos.........................32...............12-02...................1e..................18-12..............2
Vio-Eef....................18...............12-02...................1e..................26-12..............1
Ikke1980..................29...............17-02...................1e..................08-12..............2
Pling.......................19............geen idee...................1e..................14-12..............1
Rebbe......................?.............nog geen...................?....................28-12..............?
Al zwanger:
Cindy85…………….In ronde 3 (1e na mk)
Nina77……………...in ronde 2
Betine85……………In ronde 1
Sanel …………………in ronde 1
Mariska.............in ronde 1
Ikkemikketje.......In ronde 1
Suus1...............in ronde 2
sorry meiden, maar ik blijk dus toch weer niet ongie te zijn. het is alweer gestopt 😞 dus ik heb het maar weer aangepast.
had vanavond ob ingedaan omdat het erger leek te worden. maar net met het wisselen zag ik helemaal niks... dus ongie kan het nog steeds niet zijn.
Ikke1980 schreef:
Ff snel nog, @Pling:
Balen dat je niet weet waar je aan toe bent. Als deze "bloedingen"l ang aanhouden, misschien eens bij de huisarts navragen of dit ook kan komen door ontpillen? Of ff Googelen?
Gewoon wachten dus. Ik heb wel het gevoel dat ik er nu al iets relaxter mee omga dan vorige maand. Maar ik ben natuurlijk nog niet vlak bij mijn NOD