@ Ikke, vandaag ook nog even een keer testen hoor om te kijken of hij weer lichter wordt. Dan kun je zien dat je inderdaad je ei hebt "gelegd". Het kan best zijn dat je eerste ronde wat langer was omdat je nog aan het ontpillen was en dat je ronde nu korter wordt.
@ Evie, ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt en een positieve test hebt dit weekend!
@ Pling, het lijkt er inderdaad op dat jouw ei ook in aantocht is. Het wachten na je ei vind ik ook het moeilijkste hoor!
@ Lulu, ik doe wel aan ovu-testen. Dat vind ik wel zo handig, dan weet ik wanneer ik wat intensiever moet klussen.
En ik heb een heel mooi boek waar heel veel informatie in staat over het zwanger worden, gekregen van mijn zusje ... dus inderdaad redelijk goed ingelezen. Maar ja op mijn leeftijd (36) begint de klok te tikken dus dan moet je ook goed voorbereid zijn (vind ik tenminste)
Ik slik Etos Zwangerworden, dat is een mutivitamine waar ook foliumzuur in zit.
@ Pling, er wordt algemeen aangeraden om een maand voordat je gaat proberen zwanger te worden te beginnen met het slikken van foliumzuur. Hiermee zorg je ervoor dat het risico op het kindje met een open ruggetje veel kleiner wordt. Wil je meer weten, kijk dan eens op de website
http://www.slikeerstfoliumzuur.nl/@ Neetje, is dit je eerste ronde? Want als je geen pil meer gebruikt kan je ronde ook zomaar anders zijn dan de gemiddelde 28 dagen.
Ik kon me vanmorgen niet meer beheersen :oops: en heb dus vanmorgen een Kruidvattestje (2 voor 4,99) gedaan maar nog geen streep te zien. Dus of te vroeg of het is nog niet gelukt. Dit weekend nog maar een keer proberen. Manlief was helemaal teleurgesteld en vroeg meteen wat we dan verkeerd hadden gedaan. Dus toen heb ik hem maar even uitgelegd dat je op onze leeftijd ongeveer 15% kans per keer hebt om zwanger te worden.