eekhoorntje, ik heb sinds de 31ste dat dus ook twee dagen overgegeven en nu vooral nog krampen en steken, bloed heb ik nog ni gezien
NOD is de 10de
BellekeOud lidBerichten: 211Lid sinds: 1 januari 2005
@ikke1980: ik snap dat je boos bent. als jij duidelijk hebt aangegeven dat je niet wil dat het bij de
uren wordt afgegeven, dan moeten ze dat toch snappen. ookal staat er geen naam van het bedrijf op de
verpakking, dan nog. dan moeten ze de klant ook niet laten
kiezen als het toch gewoon bij de buren wordt afgegeven als je niet thuis ben.
Ik zou een klacht indienen
tuurlijk mag jij je woede hier uit spreken.. ook echt dom dat ze het pakketje naar je
buren hebben gebracht terwijl je het er nog zo neerzet.. hoop voor je dat hij blanco was? Maar mag ik vragen
waarom je nu al zo’n test wil gaan doen? Jullie zijn toch ook nog maar net begonnen
Wanneer de eisprong nadert, hebben sommige vrouwen buikpijn, vaak op een duidelijk aanwijsbare plek, links
of rechts onderin de buik. Dat wordt ovulatiepijn of middenpijn genoemd. Het is het gevolg van de spanning
in de eierstok, en gaat aan de eisprong vooraf. Als je vrijt zodra de ovulatiepijn optreedt, ben je net op tijd.
De dag van de eisprong is de eicel vruchtbaar.
@ikke1980 Goed dat je een klacht hebt ingediend! Wie weet letten ze er de volgende keer bij iemand anders wel op... Wel fijn dat het een neutrale verpakking was Succes met testen! Hoop voor jullie dat de uitslag goed is!! Zou me niet al te veel zorgen maken over dat ongezond leven..als je toch eens ziet wat voor figuren (en vooral hele ongezond levende figuren) er kinderen op de wereld zetten....
Mariël Croon in het boek Zwanger Worden schreef:Neem, als je zwanger wilt worden, rond de eisprong geen pijnstillers die de aanmaak van prostaglandinen remmen, de zogeheten prostaglandineremmers, ook wel NSAID's genoemd. Sommige daarvan worden alleen op recept verstrekt. Andere, zoals ibuprofen en diclofenac, zijn vrij verkrijgbaar bij de apotheek of drogist. Prostaglandineremmers kunnen de eisprong belemmeren. Vooral bij patiënten met chronische pijn, zoals reumapatiënten, kunnen dergelijke pijnstillers onvruchtbaarheid veroorzaken. Paracetamol doet dat niet.