Jazzy schreef:Ik wil geen bepaalde kuur??? Ik schrijf alleen dat ik meerdere mensen over bepaalde kuren heb gehoord, ik bepaal dat niet he, dat doet mijn ha 😉 en ik heb net echt op forums gelezen dat mensen en na 8 dagen mee stoppen omdat ze er zo ziek van zijn??? Dus ik weet ook niet waarom ze dat zeggen??
Bij verschillende kuren zeggen ze inderdaad dat het geen eisprong oplevert maar wel een ontrekkingsbloeding waardoor in veel gevallen het lichaam het vanzelf weer overneemt door de hormonen die je erbij krijgt....moet zeggen heb er weinig verstand van ,lees alleen de bijsluiters op i-net van de medicijnen 😉 ga er vanuit dat die kloppen?
Het is echt onzin meid! Ik heb voordat ik de MMM in kwam diverse kuren gehad (echt alles is geprobeerd) omdat ik eigenlijk niet de MMM in wilde :oops: . Uiteraard kwam er keurig een ontrekkinsgbloeding en vervolgens gebeurde er niks meer :(. Jij had het in het andere forum over Orgametril (dit wordt gebruikt voor IVF vaak) om een cyclus dus even plat te leggen :).
Nee, je wordt er niet ziek van en plus je mag niet zomaar stoppen met een kuur :). Dat is net als met antibiotica, want dan werkt het niet.
Je voelt je daarna gewoon ongesteld haha en ja daar word ik wel ziek van (van een menstruatie :() dus dan voel je jezelf beroerd, maar dat komt niet door de medicatie.
Van de Clomid kan je wel goed ziek worden, maar dat is puur om een eitje te kweken :). Dan krijg ej dus follikelmetingen e.d.
Het is echt niet zo dat je lichaam op gang komt door een kuurtje. Dit kunnen ontzettend veel meiden van het forum je vertellen en ook een gynaecoloog. Zelfs die van mij heeft dat beaamd. Het helpt je een bloeding te geven, maar daarna moet je weer net zolang wachten tot je lichaam bepaalt een eitje te kweken. Dit gaf mijn HA toentertijd ook aan omdat ik dus een primolut kuur eiste om te kunnen menstrueren, ik dacht wel even dat alles dan weer ging werken 😞
Maar meid, je komt van de pil af toch? Hoelang heb je die geslikt en welke? Want over het algemeen menstrueert men weer aardig snel van de pil :). Uiteraard met variabele cyclussen, maar er is een eisprong (al snel weer). De pil is na 12 weken zeker je lichaam uit :D.
Kan je 1 advies geven, lees niet zoveel op internet want het maakt je gek! Ik heb zelfs alles geprobeerd een menstruatie op te wekken, weer eigroei te krijgen e.d. maar helaas wil dat gewoon niet.
En toen ik van de pil was menstrueerde ik wel normaal, daarna 1 shot prikpil en toen niks meer.
Maar echt meis, probeer niet zoveel te lezen want ieder verhaal is anders (en sommige mensen maken een ernstige ophef over iets).
Vertrouw op je lichaam, die werkt binnenkort wel weer hoor :D. Komt echt goed!!