Babeloe schreef:Snoopy, Gefeliciteerd! Echt super voor je dat je zwanger bent!
Merk wel dat ik het lastig begin te vinden. De helft van onze groep is al zwanger! Ik hou telkens voor ogen dat een half jaar proberen heel normaal is. Maar onze groep laat een beetje het tegenovergestelde zien.
Hier beginnen de hormonen een beetje op te spelen. Last van puisten in mijn gezicht en kan soms echt huilerig zijn. Verder een constante pijnlijke soort van steek in mijn linkerzij en merk dat ik misselijk begin te worden. Probeer maar zo te denken: hoe meer van dit soort klachten hoe meer hormonen er in mijn lichaam zitten. Hoeft niet te betekenen dat ik zwanger ben, maar hoe meer hormonen hoe meer kans op een zwangerschap (denk ik zo). Maakt het wel draagbaarder al die klachten, maar merk wel dat elke maand de klachten erger worden. Als het dan elke keer weer mis is, wordt het wel steeds lastiger.
Ga weer even heel erg duimen. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor de rest.
Ik werd er ook een beetje depri van, iedereen die maar zwanger wordt en zelf telkens last hebben van de 'ontpilling'. Je lichaam die je telkens weer voor de gek houdt.
Heb bewust de forums een beetje op afstand gehouden. Toen ik eindelijk zover was, na een stevig gesprek met mijzelf ;), bleek een ik een week later zwanger te zijn. Wat een toeval, dus aanvoelen dat je zwanger bent is niet altijd waar. Dat gevoel had ik namelijk vorige maand ook al.
Vertrouw erop dat het goed komt, ik zal in iedergeval voor jou en de rest duimen!