Oh oke, een soort spierpijn heb ik ook wel in mij borst ja..
Maar goed, we wachten af...
Wordt weer vervolgd...
Bedankt Sanel!!! 😃
Esther27Oud lidBerichten: 49Lid sinds: 1 januari 2005
pling schreef:ik ben 19 dec ongesteld geworden na dat ik ben gestopt met de pil maar ik heb nu een heel klein beetje last van bloedverlies... kan het zijn dat ik nu al ongesteld wordt?? ik had uitgerekend dat ik 2 januari me eisprong zou hebben en dat is pas 2 dagen geleden,, dan kan ik toch nu nog niet ongesteld worden??
ik weet niet meer hoe mijn menstruatie liep voordat ik aan de pil begon maar kan dit iets te maken hebben met dat ontpillen?
kan iemand mij vertellen hoe het zit?
Ikke1980 schreef:
Vind je het leuk om ook op ons NOD lijstje te komen? Blader dan ff terug en copy-paste het tabelletje met je eigen gegevens er bij tussen geplakt! Gaan jullie voor een 1e kindje?
Leintje schreef:Ik had dat ook al, testen gekocht en dat zit je ook van gewoon maar eens uitproberen, terwijl je eigenlijk wel weet dat ook nog helemaal niet kan, maar toch he? 😃
Mijn hoofdpijn was na een week gelukkig wel over dus dat is weer een meevaller!!
Hebben jullie trouwens ook dat je je vrolijker en ontspannener voelt na stoppen met de pil? ik had de eerste week dat echt overal emotioneel over was maar nu voel ik me eigenlijk heel erg goed en vrolijk...
Vio-Eef schreef:@ pling: trouwens nee ik hou niet alles bij met pen en papier ik heb gewoon word er naast gehouden daar in gereageerd toen gekopieerd en geplakt en viola...
Vio-Eef schreef:@ pling: trouwens nee ik hou niet alles bij met pen en papier ik heb gewoon word er naast gehouden daar in gereageerd toen gekopieerd en geplakt en viola...
pling schreef:Vio-Eef schreef:@ pling: trouwens nee ik hou niet alles bij met pen en papier ik heb gewoon word er naast gehouden daar in gereageerd toen gekopieerd en geplakt en viola...
@vio-eef, het maakt mij niet uit maar nancke vroeg het aan je 😂 maar wel goed dat je iedereen antwoordt probeert te geven. ;)
mariska85 schreef:ik heb net een ovelatietest gedaan, deze was negatief!
kan ik dan gisteren wel een eisprong hebben gehad???
of had de ovelatietest dan vandaag ook nog positief moeten zijn???
Snap er niks meer van... vanwaar anders die helse onderbuik pijn??
mariska. 😞 😞 :(
Babeloe schreef:
Is er al wat vernomen van Nina en Jazzy? Daarvan zijn de NOD datums als van verstreken en ik ben wel benieuwd eigenlijk. Misschien dat ze iets gepost hebben in een ander onderwerp.