Wie heeft er nog meer zijn NOD rond 18 december!
als t goed is heb ik 1 van deze dagen mijn eisprong..
Gisteren wilde neit echt lukken 😞 dus hoop dat t vanaaf beter gaat..!
xxx
miimiiOud lidBerichten: 180Lid sinds: 1 januari 2005
tweety1982 schreef:heey ik heb rond 14 dec me NOD ook goed:P
ik heb sinds me eisprong een trekkerig gevoel onder me navel, gisteren wat misselijk..kan nooit zo snel zijn dus zal wel wat anders zijn denk ik.
morgen naar de gyn voor controlle na de MK.
miimii schreef:tweety1982 schreef:heey ik heb rond 14 dec me NOD ook goed:P
ik heb sinds me eisprong een trekkerig gevoel onder me navel, gisteren wat misselijk..kan nooit zo snel zijn dus zal wel wat anders zijn denk ik.
morgen naar de gyn voor controlle na de MK.
hahah ja ook goed hoor!
Voor jou ook spannend dus!! Hoop op goed nieuws rond 14 december 😃 !
ojee een MK 😞 hoelang was je vorige x zwanger als ik mag vragen? Wat rot voor je zeg!
xxxx
tweety1982 schreef:ik kreeg het te horen bij 11 wk, kindje overleden bij 7 week, en curretage op 3 aug. ( zou toen 12 weken zijn)
tweety1982 schreef:Hoi het is heel moeilijk te zeggen, je kan namelijk al week voor je eisprong veel dingen voelen, zoals ik bijvoorbeeld, als je redelijk zeker wil weten wanneer je ei is, zou je kunnen tempen of ovu testen doen. ik zou je kunnen uitleggen hoe en wat. Met ovu testen zie je je ei aankomen. met tempen je zie ACHTERAF wanneer je ei geweest is.
Peraja schreef:Wij zijn heel goed beziggeweest :mrgreen:
Alleen ben ik van mijn temp een beetje in de war.
Ik had:
2 december 36.4
3 december 36.5
4 december 36.8
En volgens de berekeningen had ik de 29ste of 30ste mijn ei :?
miimii schreef:Peraja schreef:Wij zijn heel goed beziggeweest :mrgreen:
Ik had:
2 december 36.4
3 december 36.5
4 december 36.8
Hmm..en als je zwanger bent dan gaat je temp toch omhoog en dan blijft ie toch hoog?? en als je niet zwanger ebnt dan gaatie toch weer dalen tegen je menstruatie?? Of zit ik nu helemaal fout??
Peraja schreef:miimii schreef:Peraja schreef:Wij zijn heel goed beziggeweest :mrgreen:
Ik had:
2 december 36.4
3 december 36.5
4 december 36.8
Hmm..en als je zwanger bent dan gaat je temp toch omhoog en dan blijft ie toch hoog?? en als je niet zwanger ebnt dan gaatie toch weer dalen tegen je menstruatie?? Of zit ik nu helemaal fout??
Nee je zit inderdaad goed. En als je je eisprong hebt gehad gaat de temp gemiddeld 0.3 tot 0.5 graden omhoog..maar ik had me eisprong dus al moeten hebben, zou ik hem nou later gehad hebben?! :?
Renske84 schreef:Gisteren was mijn ovulatietest positief! Gelijk maar goed geklust...
Dit zou dus betekenen dat 18 dec ook mijn NOD is!
Nu maar hopen op een leuke kerstverrassing!
Ja het zou best kunnen dat je je eisprong wat later hebt gehad!
Je kan je lichaam niet echt vertrouwen haha
Heb je die dagen nog wel geklust behalve gisteren dan??
miimii schreef:Renske84 schreef:Gisteren was mijn ovulatietest positief! Gelijk maar goed geklust...
Dit zou dus betekenen dat 18 dec ook mijn NOD is!
Nu maar hopen op een leuke kerstverrassing!
Jaa zou fantastich zijn toch dat je rond de kerst zou weten dat je zwanger bent..! eeen goed einde van het jaar!
Ook spannend voor jou dus!!
Ik denk dat ik gisteren m'n ei heb gehad maar snap niet helemaal of je nou voor je eisprong steken hebt of tijdens of erna..
welke ovutesten gebruik jij?
Peraja schreef:@ miimii
Jaa ik wacht gewoon af moet even geduld hebben tot de 14e.
Ik probeer er ook zo min mogelijk aan te denken. Als ik ongesteld ben geweest dan heb ik er niks geen moeite mee en denk ik er helemaal niet aan. En vanaf me eisprong tot me NOD blijf ik er toch wel steeds aan denken. Ik weet dat het langer duurd voor je zwanger word als je er veel aan denkt maar kan er helemaal niks aan doen. heeeel frustrerend.
Peraja schreef:Ja het zou best kunnen dat je je eisprong wat later hebt gehad!
Je kan je lichaam niet echt vertrouwen haha
Heb je die dagen nog wel geklust behalve gisteren dan??
Afgelopen euurm 3 dagen niks gedaan 😞 meestal laten we er een dag tussen maar dat was er niet van gekomen en woensdag had ik avonddienst en gister was me mannetje niet lekker pff hopen dat ie toch gewoon afgelopen weekend was en anders volgende x beter
Peraja schreef:Wij zijn heel goed beziggeweest :mrgreen:
Ik had:
2 december 36.4
3 december 36.5
4 december 36.8
b0llie schreef:@tweety, ooh betr
wann krijg je de uitslag?
wat is er hier veel gekletst zeg :?
er tempen er hier ook veel heb ik in de gaten
ik wil wel eens lijstjes vergelijken , heb echt n berglandschap whahaha
dag 12 > 36.3
dag 13 > 36.6 & posi ovu test
dag 14 > 36.5 steken
vandaag > 36.7
dan zou die morgen toch omhoog moeten knallen zeker?
tweety1982 schreef:je hebt nu de link gegegevn van FF zelf, als je je eigen grafiek wil tonen moet je inloggen en dan links naar SHARING en dan HOME PAGE UP..dan kom je op jou pagina, kanje evt nog aan of uit vinken wat wij mogen zien en dan helemaal bovenaan staan jouw link. als je die plaats kunnen we jou grafiekje zien
tweety1982 schreef:je bent pas vlak voor jee ei begonnen zie ik, maar wel mooie stijging hoor Peraja!!
Beer schreef:Ik wil me ook graag bij jullie toevoegen. Ik heb gisteren een positieve ovutest gehad. Nog geen verhoogde temp, maar misschien dat die morgen pas komt. Als ik gisteren of vandaag mijn ovulatie heb gehad of heb, zal mijn NOD liggen rond 18/19 december. Erg spannend weer!
tweety1982 schreef:ja beer we gaan ervoor 😊 joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :roll:
was die andere site niet http://www.menstruatiekalender.net
ik kan geen andere bedenken waar je grafiekje of dagboek kan bij houden
tweety1982 schreef:de grfiekjes maken we op
http://www.fertilityfriend.com
even aanmelden enzo
we gaan mer kerst naar kerstmarkt 19 dec in keulen met schoonouders. en tweede kerstdag eten met schoonouders.
zit zo te fantaseren als ik os test heb, pak ik die in en geef het weekend i keulen als kado aan me schoonouders....
tweety1982 schreef:Beer; ik doe alleen tempen, aan mijn slijm kan ik niets aflezen, en ovu testen vind ik tevel gedoe en duur :lol:
b0llie schreef:ik heb met mn posi ovu test 3 dagen achter elkaar geklust
hier mijn lijstje
http://www.fertilityfriend.com/home/2b3f1a
hij geeft nog steeds geen ei aan :? :|
b0llie schreef:ik heb genoeg geklust hoor gelukkig deze periode hehe
maar had dus op dag 13 n posi ovu test, daarin vind ik t raar dat er nog geen ei is aangegeven
b0llie schreef:ja idd
dit is ook de 1e ronde dat ik dus temp
miss doe ik t niet goed?
:oops:
Beer schreef:He meiden,
ik heb even een vraag. Ik heb vrijdag een positieve ovulatietest gehad. Zaterdag was hij positiever als vrijdag en zondag was hij weer zoals vrijdag en maandag weer wat lichter. Maar tot op heden heb ik nog steeds geen temperatuurverhoging gehad, kan dit?? Betekent dit dat mijn eisprong nog niet geweest is? Ik heb op die dagen ook pijn links onderin mijn buik/lies gevoeld dus het moet bijna wel mijn eisprong geweest zijn. Wat denken jullie? IK weet het namelijk niet meer. 😢 Ik hoop dat jullie mij iets verder kunnen helpen!!
X Beer
Beer schreef:Ja inderdaad, ik denk dat ik er ook maar gewoon vanuit moet gaan, maar ik vind het zo lastig omdat ik denk dat mijn temperatuur wel omhoog moet gaan 😉 Ik ben echt zo'n twijfelaar. Ik heb in mijn vorige cyclus aan het einde twee dagen getempt en toen had ik een temp van 37.1 Nu zit ik nog steeds op 36.8 Ik heb al wel twee keer een dipje gehad in mijn temp naar de 36.6 maar nog geen stijging.
Ik hoop dus dat ik mijn eisprong al gehad heb, want ik heb flink geklust 😉
b0llie schreef:ik denk toch zaterdag je ei hoor
want zondag wastie weer minder toch?
Beer schreef:b0llie schreef:ik denk toch zaterdag je ei hoor
want zondag wastie weer minder toch?
Zondag ochtend was hij nog vrij positief, de streepjes aan elkaar gelijk, en 's middags was hij lichter dan het controlestreepje en gister ook. Vandaag was hij ook vrij licht.
Het is jammer dat ik volgens mij geen foto's hierop kan zetten, dan had ik het kunnen laten zien ;)/
b0llie schreef:ja kan wel hoor, fotos erop zetten haha
maar je moet uitgaan van de donkerste, en de dag erna is die gesprongen
b0llie schreef:je moet m eerst oploaden
via tinypic.com of imageshack.com geloof ik
of mijnalbum.nl?
en vanuit daar kan je de link van je foto hier kopieren
Beer schreef:Weet je wat ook zo lastig is, is dat die controlestreep ook elke keer een andere kleur heeft, maar het gaat toch om de kleur die hij op dat moment heeft? Daarmee moet je de teststreep toch vergelijken?
b0llie schreef:dat zijn die testen van marktplaats?
ik kon mn ei er niet mee vinden
en vind t ook irri dat ze elke keer n andere controlestreep kleur hebben
Beer schreef:b0llie schreef:dat zijn die testen van marktplaats?
ik kon mn ei er niet mee vinden
en vind t ook irri dat ze elke keer n andere controlestreep kleur hebben
Ik heb ze niet via marktplaats maar via BabyCheck.....misschien dat het wel hetzelfde is hoor. Nou ik zie hem zeker wel donkerder worden maar het is inderdaad lastig dat die controlestreep steeds verandert, maar ik hoorde wel dat dat bij meerdere testen zo is. Je moet hem volgens mij vergelijken met de kleur die op dat moment naar voren komt...