Swtangel schreef:
Kan niet wachten tot ik op mijn streefgewicht zit en wij verder gaan met het echte werk:)
Hoop toch wel dat ik voor eind dit jaar minimaal op de 72 kg zit.. Liever nog tussen de 65 en 70.. 😊
Meer meiden hier die proberen wat kilo's kwijt te raken of niet?? Ikke ben echt best veel aangekomen door 9, bijna 10 jaar pilgebruik!
Denk je echt dat zoiets door de pil komt? Ik vraag het me altijd af. BMI is 27 (zoals al eerder gezegd in dit topic geloof ik) en ben dus altijd wel bezig met dieeten. Helaas niet altijd even succesvol, maar 3 jaar geleden woog ik 7 kilo zwaarder dan nu, dus ik voel me nog niet al te schuldig. Ik probeer iig niet boven dit BMI te komen. Als ik ook maar iets erboven zit dan ga ik extreem afvallen en dan ben ik weer een paar maandjes zoet voor ik er weer op zit. En dan begint het weer opnieuw ;).
In 2008 had ik nog een BMI van 24.5 en toen ik begin vorig jaar mijn vriend leerde kennen heb ik best wel veel alcohol gedronken en ben toen der tijd 7 kilo zwaarder geworden! Die 7 kilo zijn er helaas nooit meer afgegaan :(.