Hallo allemaal,
Long time no speak... Druk, druk druk... Wat een problemen allemaal met die hapjes 😛 En dan te bedenken dat Pim gister voor het eerst een eetlepel fruit opheeft, hahaha. Dus dit staat me allemaal nog te wachten. Maken jullie al het fruit zelf klein? Of eten jullie kindjes potjes fruit? En zo ja welke bevallen het best? Pim eet nu nog zo weinig dat ik een potje heb gekocht. Daarnaast krijgt hij een paar stukjes van wat ik eet. Peer en banaan maar dan in hele kleine flintertjes. En hij vindt het heerlijk. Zat vandaag te gieren in de wipstoel. Aan de lepel was hij al gewend vanwege de vitaminedruppels. Hij houdt hem na de druppels altijd zelf vast en zit er dan op te smakken. Nu met het fruit dus ook. Welke liga's gebruik je nu, is dat eerste stap? Ik eet 's nachts als ik honger heb(komt door de BV) altijd 2e stap. Vindt mijn man ook leuk, kraak, kraak. Zal mijn best doen weer wat vaker mee te lezen en schrijven.
Oohja nog een vraag. Ik heb een zwembroekje voor Pim gekocht. Daarin staat dat er geen luier nodig is omdat er een speciaal laagje inzit. Maar ik snap het niet helemaal. als hij plast spoelt het er toch gewoon uit? Of is dat gee probleem en gaat het alleen om poep? Verder heb ik een babywarmer gekocht. Soort surfpak waarin hij lekker warm blijft in het water. Zie de link:
http://www.babyplein.nl/winkel/product/ ... anden.html Volgende week gaan we een weekend naar sunparks. Dan gaan we voor het eerst zwemmen.
Groetjes,
Puck