brusje: bah en jij zelf ook niet lekker, beterschap voor jou en je meisje, hopelijk knappen jullie snel weer op, dikk knuff
Wat zei de huisarts?
leeuwinnetjeOud lidBerichten: 3.244Lid sinds: 5 januari 2009
brusje schreef:OMG wat een k*tnacht heb ik achter de rug...voel me zo ellendig..
yma heeft tot 4 uur alleen maar elke half uur gehuild, de koorts bleef oplopen ondanks de zetpillen..ze wilde neit drinken of wat..en ik weer de hele nacht misselijk en diaree en zo gespanend dat ik niet meer kon functioneren, ben zo slap dat ik bijna niet op mn benen kan staan en voel me zwar beroerd...
heb net tegen heug en meug een broodje gegeten anders ga ik straks echt onderuit..yma slaapt nog nu durf bijna niet te gaan kijken...Kyan liep al vanaf 7 uur te zeuren dat ik mee naar beneden moest..die snapt er niks van..
sorry voor mn geklaag hoor..
Tinkerbell79 schreef:Hahahah dat dacht jouw moeder, als ze gaan lopen is het nog schattiger 😉
En tja dat vragen wat het zijn, dat heb ik ook....ook terwijl ik Mik dan roze heb aangedaan. Ik snap dat zo niet he!!! Kan dan echt boos worden, omdat het zoooo vaak wordt gevraagd. Op het CB tot nu toe IEDERE keer als Mik gewogen moet worden "leg meneer maar neer" "wat is het al een knulletje" etc etc. IEDEREN KEER AL. Oh man ben daar zoooo boos om...weet je, dan zien ze de naam Mik en tja dat is dan een jongen he volgens iedereen...best irritant (maar goed voor die naam hebben we zelf gekozen). Ach ja, wellicht als ze over een jaar haar heeft, whahahaha
Tinkerbell79 schreef:Whahhaha, doodmeppen moet je ermee, whhaha (sorry grapje). Ach ja, wij zien wel dat onze kindjes meisjes of jongens zijn, maar voor anderen is het soms ook wel eens lastig, behalve dan als ze roze aanhebben of een jurkje, maar zelfs dan snappen mensen het niet :(