Mik weegt nu 7390 gram en is 70 cm
Bloempje, volgens mij klopte het bij mij niet
Tinkerbell79Oud lidBerichten: 5.329Lid sinds: 18 maart 2009
Tinkerbell79 schreef:Verder heb ik veel prentenboeken : welterusten kleine beer, de mooiste vis van de zee, de mol die wilde weten wie er op zijn hoofd heeft gescheten, monkie, etc etc etc
leeuwinnetje schreef:ach, met haar voetje tussen de spijlen, gebeurt hier ook regelmatig.
Soms huilen ze er nog geen eens om en slapen ze gewoon verder.
Hier hebben ze alleen 1 tutdoekje in bed liggen, gebruiken ze maar af en toen, maar heb niet heel de bed vol met knuffels, haha.
brusje schreef:hih yma hheft 3 knuffels en haar tutdoekje..haar broer is nogsteeds een knuffelskind..zoo leuk!
gister haalde ik po en lala van zolder.oiu die vind ze eng!!!! janken als ze ze ziet en kijkt bang!
ik ga zo werken..whoeii
ran83 schreef:Tink ook al zo'n knuffelgek
Ik heb eens zo'n grote knuffelbeer van 1 meter hoog, met allemaal piepschuimbolletjes uit elkaar gepluist en d'r heelijk in liggen slapen, en als ik de foto's dan weer zie denk ik "hoe kun je zo slapen"
Tinkerbell79 schreef:Graag gedaan....ieder zijn beperking he, en dat is de mijne en dan ook meteen de enige 😊
Ga zo eens slapen denk ik, verveel me een beetje...weet niemand nog iets leuks te doen op internet ofzo?