vero schreef:Dit is m'n eerste ronde ja. M'n moeder is er helemaal van overtuigd dat ik zwanger ben als ze terugkomen van vakantie en ze gaan as maandag op vakantie dus het zou goed kunnen ze heeft er zelfs een levensechte droom over gehad. En toen wij op vakantie waren kijkt Gerard (m'n vriend) me aan en zegt hij heel overtuigd tegen me je bent zwanger. Ik merk het wel het zou natuurlijk wel helemaal geweldig zijn in de eerste ronde maar moet nog wachten en daar hou ik niet van!!
Kan wel zo'n gevoelige test gaan doen maar vind dat ook weer lullig want Gerard die gaat vrijdag weg en komt zondag terug want hij gaat survivallen.
En dan bedoel ik ook echt survivallen buiten slapen en dat soort dingen wat je ook altijd op die programma's op Discovery ziet. Hij gaat echt leren om buiten te overleven. Vind het niet leuk dat hij gaat maar hij heeft het idee dat hij iets lichamelijks moet overwinnen voor z'n verwerking en dan mag ik hem niet in de weg staan.
Tjonge wat heb ik een respect voor je man dat hij echt gaat survivallen! Maar idd als het voor zijn verwerking beter is dan zou ik hem ook laten gaan.
Mij benieuwe of je moeder gelijk heeft! Zou wel leuk zijn!