Tammie78 schreef:-ik nu wel weet wat die krampen waren. Dat zijn mijn darmen en ik moet dus gewoon Mandela op de trein zetten!
Ik even een paar keer goed moest lezen wat je nou bedoelde, maar snap hem nu 😂 :lol:
Ik dacht al, wat heeft Mandela daar mee te maken 😂
Ik het leuk vind hoe je over je nijn schrijft 😃
Ik vroeger een vlaamse reus als verzorgkonijn had die half blind was.
Deze altijd als een hondje achter me aan liep en we stapelgek op elkaar waren.
Hij op een dag verdwenen was, en zn baasje glashard zei: Die is de pan ingegaan voor kerst (het was toen kerstvakantie)
Ik toen heel boos ben geworden, en die man nooit weer een blik waardig heb gekeurd
Ik me voor kan stellen dat je met dit weer liever niet er uit gaat
Ik toen ik hoogzwanger was ook op mn plaat ben gepleurd, en half op mn buik en ik daarna Jesse niet meer voelde
Ik helemaal in paniek was, en de vk heb gebeld
Deze me heeft onderzocht en met de geluidsecho heeft geluisterd, en alles gewoon goed was.
Ik gewoon een megaharde buik had door de spanning, en dat ik daardoor Jesse niet meer voelde
Ik zo opgelucht en blij was dat ik in een dikke jankbui ben uitgebarsten
Ik me voor kan stellen dat je hondje dit nu doet Susie.
het wel jammer is omdat je altijd extra voorzichtig moet zijn
Mijn hond dit ook heeft nadat hij gebeten is.
Ik niet graag zou zijn dat hij zn tanden eens in een andere hond zetten deed.
Hij de eigenaar van de hond die hem vorig jaar te grazen nam per ongeluk in zn hand beet omdat hij dacht dat het die hond was boven zn nek
Er een tand dwars door die vent zn vinger heen is gegaan.
Hij wel gelijk los liet en schrok dat hij de man had gebeten.
Ik het net goed vond, omdat die man niet eerlijk was geweest over zn hond
Ik zoooo opgelucht was dat die hond, nadat zn baas hem afgesmoord had totdat ie losliet, eindelijk los was van mijn hond
Mijn hond toen in elkaar zakte zo'n pijn had ie en zo moe was hij van alles
Hij best dominant kan zijn, maar toch eerder wel koos voor t afdruipen.
Hij nu dus denkt: kom maar, en dus heel macho doet en zo van t zomer al eens het kanaal langs het hondenpad in ging met een andere reu, en dat t bijna mis ging.
Mn vriend zo overdonderd was dat Chevy niet luisteren deed en zo reageerde, dat ik hoogzwanger dus ook het water in ben gegaan om te zorgen dat t niet mis zou gaan
Ik sommige eigenaren niet snap dat ze hond zo ver alleen weg laten gaan
Ik baalde dat ik dat te laat zag, want anders had ik Chevy eerder terug kunnen roepen.
Chevy namelijk "doof"is als hij op een bepaalde afstand is 😂
Dit een eigenschap is van t ras, dat oostindisch doof zijn, zeker als ze weten dat ze ver genoeg weg zijn 😂
Ik alweer alleen ben.
Jesse slaapt en mn vriend aan t werk is.
Ik dit niets aan vind, en liever gezellig een avondje met hem op de bank zou hangen
Hij altijd s'nachts werkt, en Jesse en ik dus alleen zijn
Ik het altijd heerlijk vind als hij dan eindelijk thuis komt en lekker in bed kruipt
Ik het vaak koud heb, en hij mn kacheltje is, die is altijd warm 😂
Ik zo lekker op tijd naar bed ga denk ik.
Heb vandaag alweer genoeg gedaan, inclusief een lekkere wandeling met de hond, dus ben lekker voldaan moe zeg maar 😉