Argh... Er wordt hier veel te veel gekletst :shock: Moest erg veel bijlezen nu 😃 Nou ja, dan maak ik er ook een lekker lang verhaal van, want voor ik overal op gereageerd heb..:
brusje schreef:o oke..vroeg me ook al af maar als sofietje bv geeft hoor je idd wel vaker dat ze snachts langer komen he..en was jekindje prematuur sofietje? en de bv wel gelukt? ow nieuwsgierig ben ik he!
Ik geef idd bv, en ben nog steeds helemaal blij dat dat zo goed gaat 😃 . Sylke was niet prematuur, maar had na alle gedoe de eerste maanden wel een flinke groeiachterstand. Die is ze nu lekker aan het inlopen, vandaar dat ik die nachtvoeding nog maar lekker even zo laat. Ik vind het ook geen probleem trouwens, want slaap na een voeding zo weer verder.
karin26 schreef:Janneke eet alleen de groentes niet. Wel de aardappels en een stukje vlees. Maar heb geen zin om elke avond appelmoes o.i.d te gaan voeren.. Pff Lastig hoor die sprongetjes....
Ik maak voor Timon dan vaak een prakje, dus gewoon de groentes door de aardappels. Dat werkt hier meestal wel aardig.
antoinet schreef:robin is erg aan het spoken in bed. net lag hij te kletsen in bed en ineens begon hij te krijsen. lag hij omgekeerd in bed. met zijn hoofd aan het voeten eind. en had zelfs de dekentjes helemaal over hem heen, zag alleen zijn zijn voeten uitsteken.dus vanaf nu gaat hij 's middags altijd in deslaapzak. was eerder nog niet nodig.
Hihi, moest hier wel om lachen eigenlijk. Zag het al helemaal voor me, alleen een paar voetjes boven de dekens uit :mrgreen:
Elena.S schreef:- gebruiken jullie kindjes (nog) een fopspeen? En wanneer en hoe hebben jullie dit eventueel afgebouwd?
- en zijn jullie al begonnen met zindelijkheidstraining? Wanneer en hoe hebben jullie dat aangepakt?
Timon heeft nog steeds een fopspeen, en is daar echt helemaal aan verknocht. Hij mag hem alleen in bed, maar af en toe smokkelt ie hem toch mee naar beneden en dan issie helemaal blij 😉 Ikzelf laat het maar een beetje op zijn beloop, denk ik. Hij heeft de speen vaak niet de hele nacht in, alleen even bij in slaap komen of als hij tussendoor weer wakker wordt. Hij zal het voor z'n 18e heus wel afgeleerd zijn 😛
Het potje is hier nog niet zo'n succes. Timon geeft het inmiddels wel aan als ie gepoept heeft, maar ja, dan is het potje al te laat :roll: Als het wat mooier weer wordt laat ik hem denk ik maar een tijdje in z'n blote kontje lopen, en ik er met het potje achteraan :mrgreen:
riannetje schreef:
Rosalie is hier verkouden en nu wil ik vanavond een zout oplossing geven. Weet iemand hoeverel zout ik dan in de pan moet doen? ( is het een theelepel of zo??) en dan 2 druppeltjes in elk neusgat of zo iets?? Rosalie is vandaag 8 weken oud...
Het is idd 9 gr op een liter, dus 2,25 op 250 ml. Ik kook gewoon wat water in de waterkoker, weeg een beetje zout af en meng dat in een afsluitbaar bakje. Het is dan 2 dagen houdbaar. Ik geef het zelf met zo'n injectiespuitje zeg maar, en vind dat beter werken als zo'n neusspray.
Zielig trouwens hé, als zo'n ukkie verkouden is..
Syl schreef:hij gaat met mij altijd mee naar de wc en komt dan op mijn schoot zitten, dat vindt hij wel erg leuk en wil ook altijd kijken hoe de wc doorspoelt en doet dan helpen met de deksel op de bril.
Herkenbaar, hier gaat het precies zo 😉 Timon moet alleen altijd eerst even hard rennen naar de boekenkast, want hij wil altijd boekjes lezen op de wc 😂