VickypregOud lidBerichten: 4.117Lid sinds: 28 september 2007
@Lindy, ja gelukkig wel. Was het maar 3 dagen dit keer. Heb wel het idee dat ik al pre-ei symptomen krijg haha. Vorige keren had ik ook al zo'n last van m'n onderbuik van te voren...
Heidi schreef:hoi dames,
na een hele lange tijd van afwezigheid kom ik hier lekker mee kletsen van hyves ben ik volgens mij af gegooit merk ik net 😮
ik zal me eerst maar voorstellen
ik ben Heidi ben 36 mijn vriend is 41 en we hebben samen een zoontje Noud van ruim anderhalf
ik ga niet alles terug lezen daar vind ik het iets teveel voor
lenteding gefeliciteerd met jullie dochter
hier gaat alles zijn gangetje weer, in juni heb ik weer een miskraam gehad vandaar dat ik afstand genomen heb van het forum en tevens van hyves en zeker van het zwanger worden
maar nu willen we er toch wel weer voor gaan de eerste ronde is mislukt dus nu maar weer op naar de volgende
met Noud gaat het goed hij loopt lekker door het huis en klimt als een aapje
verder is het een erg vrolijk maar pittig mannetje
ik hoop dat ik hier weeer gezellig mee kan kletsen
liefs Heidi
bstipdonk schreef:riannetje zoey is pas echt heel laat naar 4 flesvoedingen gegaan. volgens mij was ze toen al een maand of 7 ofzo. Ze was (en is nog steeds) een enorme vreetzak, dus die pikte het echt niet om minder te eten. Maar is gewoon een kwestie van uitproberen, merk je vanzelf als hij er niet genoeg aan heeft. Krijgt ie al wel wat bijvoeding?
Ik heb een dochter!! 😃
Jamilah79 schreef:Syl: Ik heb ook fibromyalgie. Ben blij dat er hier iemand is die weet wat ik voel 😉 ..
Lindy schreef:Syl wat goed en wat is je mannetje lief. Ook wel slim las hij zow liefg is kun je het echt niet maken hihi...
Jenta ik woon in Emmen, dus wij gaan er ook vaak heen. Ben je met Liam al in Yukatan geweest, is helemaal een overdekt speelparadijs in de dierentuin, echt geweldig kan niet wachten tot Gijs oud genoeg is. Van de andere kant mag ie nog lekker even baby blijven hoor, gaat zo hard al... :D
Lindy schreef:Syl wat goed en wat is je mannetje lief. Ook wel slim las hij zow liefg is kun je het echt niet maken hihi...
Jenta ik woon in Emmen, dus wij gaan er ook vaak heen. Ben je met Liam al in Yukatan geweest, is helemaal een overdekt speelparadijs in de dierentuin, echt geweldig kan niet wachten tot Gijs oud genoeg is. Van de andere kant mag ie nog lekker even baby blijven hoor, gaat zo hard al... :D
Jamilah79 schreef:
Lilian: Ik heb altijd gewacht tot Ben Aïssa zelf wakker werd. Heb hem nooit echt uit bedje gehaald om te voeden. Ging hier prima trouwens en hij sliep ook gelijk vanaf een week of 6 hele nachten door. Op het CB hebben ze er ook nooit iets over gezegd want hij groeide gewoon goed.
lilian schreef:Jamilah79 schreef:
Lilian: Ik heb altijd gewacht tot Ben Aïssa zelf wakker werd. Heb hem nooit echt uit bedje gehaald om te voeden. Ging hier prima trouwens en hij sliep ook gelijk vanaf een week of 6 hele nachten door. Op het CB hebben ze er ook nooit iets over gezegd want hij groeide gewoon goed.
maar ik bedoel dat hij soms de fles van 7 uur heeft gehad en dan doorslaapt tot half 5 snachts..
vind best lang voor een kleintje van 11 weken.. :S
Susanna schreef:lilian schreef:Jamilah79 schreef:
maar ik bedoel dat hij soms de fles van 7 uur heeft gehad en dan doorslaapt tot half 5 snachts..
vind best lang voor een kleintje van 11 weken.. :S
Jynthe kreeg rond drie maanden nog 5 voedingen en de laatste was dan om 9 uur, en dan kwam ze 's ochtends pas om 9 uur. Tja, als ze zelf niet wakker wordt en verder overdag voldoende voeding krijgt. Hoeveel voedingen krijgt jouw zoontje? Als hij verder vrolijk is, genoeg plast en genoeg groeit dan zou ik me er niet te druk om maken.
Lindy schreef:Hihi klinkt schattig bstipdonk. Is je mannetje er al bijna weer?
Susieq gaat het alweer beter met Jesper?
Oh bv-babies later doorslapen?? Gijs sliep vanaf 4 weken door en dan nog maak ik hem wakker na 8 uurtje slapen... Ga het vanaf deze week maar proberen op te voeren naar 9 uur. Gisteren op cb geweest, mijn kleine reuje weegt 6370 gram en 60,7 cm wow is wel bovengemiddeld. T'is echt een lekker stevig mannetje... Ook de eerste prikjes gehad, dat was wel zielig...
susieq12 schreef:sofietje wat fijn!!! Hoe kwamen ze erachter dat haar hart niet goed was??