heey ik hoop ook dat je zwanger ben als je op kraambezoek gaat
dat liedje ga ik echt niet luisteren, ken het liedje heb de eerste helft geluisterd, vervolgens heb ik de hele dag ziten huilen, twee weken terug ofzo, ik kan daar niet tegen, bij mij kwamen alle emoties los, heel heftig heb ik zitten janken, alles kwam los, sinds die tijd heb ik wel me knop gevonden, ik kijk lekker uit naar het pretpark in salou waar ik heen ga en mocht ik zwanger zijn mag ik niet in de achtbanen, maar ik ga juist lekker uitkijken dat ik die achtbanen in ga, niet uitgaand dat ik in mei zwanger en, en dan zie ik het wel 😊
er was een jongen van 13 jaar en een meisje van 15 ofzo die hebben een kind gekregen in engeland ofzo, en die gaan het ook opvoeden, ze waren op tv, en ze zeiden dat ze het alle liefde gaan geven, toen vroeg een journalist hoe ze het finacieel gaan doen..toen wist die jongen van 11 niet eens wat het betekend.
http://www.aktueel.nu/13jarige_jongen_wordt_vader.html 😛 ik vind het heel lief, ze zijn tegen abortus en daarom hebben ze het gehouden, respect!! niet omdat ze zo vroeg sex hebben, maar ze erkennen hun eigen fout en die jongen was zo lief met die baby