troetelbeer schreef:@meisje ik was helemaal vergeten jou nog antwoord te geven op je vraag het is vandaag precies 8 weken geleden dat ik mijn menstruatie gehad heb, dus voor nu moet ik er vanuit gaan dat ik 8 weken ben maar als ik mijn echo gehad heb dan weet ik precies hoe lang ik zwanger ben.
@lin heel veel sterkte met je opa wat erg dat hij niet meer beter word.
mijn lijkt het ook heel moeilijk om dat aan je kinderen uit te leggen.
Die kleine van 3 zal er idd nog niet veel van snappen maar die van 6 natuurlijk wel.
nog maals heel veel sterkte.
@annemiek ik zal je heel eerlijk zeggen dat ik ook het voor gevoel dat ik snel zwanger zou raken, ik zei tegen mijn vriend ik ben denk ik zwanger voor we naar parijs gaan, en mijn vriend ik denk dat je zwanger bent tussen dat we naar parijs en spanje gaan, maar ik had wel gelijk ben zwanger voordat we naar parijs gaan dus het komt me eigenlijk wel bekend voor.
Het rare bij mij vond ik dat we toen (ik zwanger raakte) helemaal niet veel geklust hebben ik kan me nog herinneren dat jij en ik het daar nog over gehad hebben, jullie hadden niet veel geklust omdat jij ziek was en ik ook niet omdat ik ziek was de huisarts wou mij toen geen antibiotica geven omdat ik misschien wel zwanger kon zijn, ik zei nog vol mondig tegen haar nee hoor dat kan niet want het is er bijna niet van gekomen, 1 keer is genoeg zei ze en ja daar had ze dus achteraf gelijk in.
Hier gaat alles goed ondanks dat ik net ruzie heb gehad met de schuin onderbuurman, die man houd mij 24 uur per dag in de gaten en dat werkt heel erg op je zenuwen en zijn hier wel wat dingen voor gevallen tussen mij en de buurman maar dat is allemaal teveel om op te schrijven.
ik heb net in iedergeval de woningbouw gebeld en er een melding van gemaakt dat het nou maar eens afgelopen moet zijn dus ik ben benieuwd wat ze eraan gaan doen want dit duurt nu al zeker 1,5 jaar.
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die al een voorgevoel heeft, ik vind het eigenlijk heel raar van mezelf, ik ben niet echt het type dat zich vastklampt aan dat soort gevoelens maar op de een of andere manier denk ik steeds weer dat dit onze ronde is :oops:
Maar we zullen het zien, no z'n ander halve week afwachten en klachtjes tellen 😉 en dan weet ik of mijn voorgevoel klopt 😉
Ik weet nog dat jij ook dacht dat die ronde geen geluk zou brengen, maar je dokter had helemaal gelijk, 1 keer kan genoeg zijn!
Wat vervelend dat je last hebt van je over buurman, een vriendin van me heeft dit met haar buurman, die man heeft een stoornis ( is een hele tijd opgenomen geweest in een kliniek, maar weer goed genoeg bevonden om alleen te mogen wonen)nu doet hij dus de gekste dingen en hij heeft het helemaal op mijn vriendin gemund, de woningstichting erkend het probleem en vind het heel vervelend maar zegt niet meer te kunnen doen dan praten met die man, want ze kunnen hem ook niet zomaar op straat zetten en hem verhuizen is ook geen optie omdat hij heel moeilijk tegen veranderingen kan 😮
Ik hoop dat jij meer succes hebt met jouw probleem buurman! Liefs Annemieke