selly1985Oud lidBerichten: 4.410Lid sinds: 22 februari 2010
ben je in januari 2010 gestopt met de pil of januari 2011 tanja. en zoals eerder gezegd, geduld meid.
Tanja85 schreef:3 dec. 2010 ben ik gestopt met de pil.
selly1985 schreef:hartje nie gehoord, want de luidsprekers deden het niet 😖 maar wel heel snel en goed zien kloppen dus das prima 😃
je mag best binnen vallen hoor gnd 😉 hoe ist met jou dan??
troetelbeer schreef:@eiland dat lijkt me eigenlijk wel vervelend dat je niet thuis kan bevallen. Is het dan niet zo dat als je met een heli weg gaat dat dan heel het eiland weet dat je aan de gang bent?
eiland schreef:Succes met klussen tanja.. Maar ik zie dat je je eind december hebt aangemeld?
jullie zijn toen begonnen voor een kindje neem ik aan?
selly1985 schreef:hey eiland, hoe is het met jullie baby boy? alles goed?
troetelbeer schreef:@eiland ik vind dat juist zo mooi een mooie grote buik wees er maar trots op meid. Wanneer heb je je volgende echo volgende week toch?
Ja dat s ook zo, maar ik vind mezelf gewoon zo log.. Van de voorkant niet, heb gelukkig nog mijn taille, maar als ik van de zijkant in de spiegel kijk.. WOW... Hahaha is gewoon wennen..
We hebben maandag de 3D echo. Ben echt zo benieuwd.. Met 18 weken hadden we ook een 3D echo, maar dan is de beeb nog zo klein.. Maar dat was ook echt super...
Lin76 schreef:We willen heel graag weten wat het is, ben zo nieuwsgierig of we na 2 jongens een meisje gaan krijgen of toch een derde jongen!!