@ Selly: en, wat heeft de ha gezegd? Heeft hij je nu eindelijk doorverwezen?
@ Lin: spannend hoor! Ik ga duimen voor een pos test over 5 dagen 😃 Misschien is het een tip voor je om alle kwaaltjes e.d. bij te houden op
http://www.menstruatiekalender.net Zo kan ik iedere keer terug kijken en zien welke kwaaltjes ik de ronde ervoor heb gehad, zodat ik mezelf niet (al te veel) voor de gek hou 😃
@ Jazzy: had al gereageerd in een ander topic, maar hier ook nog even een whoeeehaaaa onwijs gefeliciteerd!! voor je 😃 Geniet ervan meis!!
@ Marcellas: ja, een echte straf hé? Nieuwe kleding kopen... Hihi 😉
@ Pinkymeid: leuk om je ook hier te zien meis 😃 Ow ja, en las net dat bij een cyclus van 25 dagen je ei op de 11de dag valt. Dus stel dat je weer een cyclus van 26 dagen zou hebben, dan zou je ei op de 12de dag zijn geweest. Op de hoeveelste dag had je je eerste ovu test gedaan?
Zaterdag heb ik een flinke LH piek gehad met de ovu testen, dus gisteren zou mijn eisprong geweest zijn. Voor het eerst heb ik hem niet gevoeld, maar ik ben wel wat misselijk geweest, en sinds vandaag gespannen, wat grotere en zeer pijnlijke borsten en ook misselijk, wat voor mij aangeeft dat ik inderdaad gisteren mij ei gehad heb. Maar misschien voor de zekerheid vanavond nog maar een keer klussen Tja, dat was ook wat dit weekend... ik wilde voor de zekerheid op vrijdag, zaterdag en zondag klussen, maar zaterdag had vriendlief flinke hoofdpijn en we hadden een verjaardag van mijn schoonzusje 's avonds waar hij dan ook niet naar toe is gegaan (waar haar zus, 24 weken zwanger, raak in de 2e ronde ook was...). Jammer, maar helaas, dan niet klussen op zaterdag. Op de verjaardag dacht ik bij mezelf: misschien maar goed ook, want dan zit er nu wel een dagje tussen en dat is beter voor het zaad. Verteld vriendlief zondagochtend doodleuk dat om te ontspannen van de pijn hij voor het slapen gaan even de hand aan zichzelf heeft geslagen Grrrrrr Lekkere verspilling van goed zaad dus. Maar goed, zo heb ik niet naar hem gereageerd natuurlijk, heb luchtig gezegd dat ik het jammer vond omdat ik de hele dag al in de mood was en dat hij de volgende keer het wel met mij moet delen. Tja, er was toch al niets meer aan te doen. Hopelijk heeft hij zondagochtend nog wel wat weten te produceren Hij vroeg vanochtend wel nog heel lief: en hoe is het met je ei? Moeten we vanavond ook nog klussen? Hihi, heb toen gezegd geen idee, maar als je zin hebt mag het altijd natuurlijk. Gisteren had ik last van een opgeblazen buik, toen deed hij alsof ik zwanger was en ging tegen het kindje praten hihi 😃 Echt lief van hem...