Ik had vandaag mijn eerste echo ( 8weken) maar helaas de zwangerschap wordt afgebroken. Iemand ervaring met hoe nu verder als je al 2 keer een miskraam hebt gehad? Moet volgende week terug naar gyn en er wordt weer een echo gemaakt.
groetjes juffie
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Ik weet niet hoe het is, twee mk, en ook niet hoe het dan verder gaat. Je zou die vraag even kunnen stellen in het forum 'zwanger worden na mk' - daar zijn, helaas, meer meiden te vinden die dit al vaker mee hebben gemaakt. Ik vind het sowieso een prettig forum, want de andere meiden begrijpen hoe je je voelt.
leeuwinnetjeOud lidBerichten: 3.244Lid sinds: 5 januari 2009
Ik heb vorig jaar ook twee miskramen gehad. Ons werd hierna ook een chromosomenonderzoek aangeboden. De kans dat hier iets uitkomt is alleen heel klein, bovendien moet je 6 maanden op de uitslag wachten. Volgens de gyn was de kans groot dat het vette pech was. Dus wij hebben er voor gekozen toch nog even door te gaan. En niet zonder succes: ik ben nu 25 weken zwanger! Alles gaat nu helemaal super!
Dus hopelijk geeft dit verhaal je een beetje moed om er toch nog een keer voor te gaan.
Knuffel, Daisy
Stephanie1985Oud lidBerichten: 547Lid sinds: 3 augustus 2009