Dankje bollie ik hoop voor iedereen dat het snel raak is
wachten is moeilijk en iedere maand hoop je dat het raak is
spannend ik duim voor jullie
x
Just.me.2009Oud lidBerichten: 318Lid sinds: 10 december 2009
b0llie schreef:@catwoman, balen maar wel eindelijk zekerheid
@tessa, mooi dat je je eitje hebt gevonden
@justme, dus toch wel
super, gefelic
b0llie schreef:ik verwacht mn ongi zondag
Vio-Eef schreef:@ Just me: Gefeliciteerd!
@ catwoman: Toch maar een beetje gefeliciteerd met je ongi. Nieuwe ronden nieuwe kansen! En je weet tenminste waar je aan toe bent!
@ b0llie: Spannend!!!
Hier nog steeds geen ongi 😞 Vanmorgen nog maar is getest en nee ook niet zwanger... Wel heel erg last van wit slijmverlies (lees: spontaan extreem nat zijn) weet iemand wat dit kan betekenen!?
Just.me.2009 schreef:[quote="Vio-Eef":s23ymtvf]@ Just me: Gefeliciteerd!
@ catwoman: Toch maar een beetje gefeliciteerd met je ongi. Nieuwe ronden nieuwe kansen! En je weet tenminste waar je aan toe bent!
@ b0llie: Spannend!!!
Hier nog steeds geen ongi 😞 Vanmorgen nog maar is getest en nee ook niet zwanger... Wel heel erg last van wit slijmverlies (lees: spontaan extreem nat zijn) weet iemand wat dit kan betekenen!?
b0llie schreef:haha meissie
tuurlijk is die ook positief :D
b0llie schreef:haha meissie
tuurlijk is die ook positief :D
snippie schreef:heb je mss een foto van die testen?
anders even bloed laten prikken
sterkte
snippie schreef:je zeurt niet meis en het is idd normaal dat er twee strepen op staan je mag eigenlijk ook niet naar die strepen kijken van de cb digi.
dus nooit naar die streepjes kijken.de digi is pas positief als er zwanger komt te staan ongeacht hoe die streepjes er uit zien
Just.me.2009 schreef:snippie schreef:je zeurt niet meis en het is idd normaal dat er twee strepen op staan je mag eigenlijk ook niet naar die strepen kijken van de cb digi.
dus nooit naar die streepjes kijken.de digi is pas positief als er zwanger komt te staan ongeacht hoe die streepjes er uit zien
Hey snippie
nee dat weet ik
maarja er zijn meiden die zeggen dat ze wel zwanger zijn dus het kan wel wat betekenen
ik snap er niks van echt niet
maar ik weet niet waar ik vanuit moet gaan ben ik nu zwanger ofniet
overmorgen krijg ik 9 testen van matcare dus hopelijk slaan die wel aan
Knuf mij bedankt dat je er even voor mij kan zijn
x
snippie schreef:billie meid wanneer ga jij testen?
snippie schreef:Just.me.2009 schreef:snippie schreef:je zeurt niet meis en het is idd normaal dat er twee strepen op staan je mag eigenlijk ook niet naar die strepen kijken van de cb digi.
Hey snippie
nee dat weet ik
maarja er zijn meiden die zeggen dat ze wel zwanger zijn dus het kan wel wat betekenen
ik snap er niks van echt niet
maar ik weet niet waar ik vanuit moet gaan ben ik nu zwanger ofniet
overmorgen krijg ik 9 testen van matcare dus hopelijk slaan die wel aan
Knuf mij bedankt dat je er even voor mij kan zijn
x
hey snip nee daar zeiden ze ook niet zwanger
maargoed het zal wel niet
zoals jij zegt zou ik wel te weinig Hcg hebben
bollie nog een paar dagen hè
dan ben ik 4 weken overtijd omg dan zit het helemaal niet goed dat hcg gedoe moet toch stijgen
Nouja ik d8 2 wekr. Overtijd ik ben een week later als bollie geworden Vmk of is het dan toch 3 Myn God kan niet rekenen
x
Jah maar meid die meiden die testen dan zwnager op die test.
je mag hoe dan ook wat andere meiden ook zeggen niet naar die twee strepen kijken!anders geeft hij wel zwanger aan.
maar mss heb je nog te weinig HCG
Just.me.2009 schreef:Ik snap er echt gen klote meer van
zo hèb je een pos test en zo zegt ie niet zwanger!!
Mijn test is blijkbaar niet goed uitgevoerd hij knipperde en er moest staan klaar heeft ie niet gedaan
ik word een beetje gekk wie kan je helpen ??? :(
Peraja schreef:Just.me.2009 schreef:Ik snap er echt gen klote meer van
zo hèb je een pos test en zo zegt ie niet zwanger!!
Mijn test is blijkbaar niet goed uitgevoerd hij knipperde en er moest staan klaar heeft ie niet gedaan
ik word een beetje gekk wie kan je helpen ??? :(
Jeetje meid wat klote zeg, kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
nanzje schreef:ach ik was 17 toen ik zwanger raakte(niet gepland!),en ik ken dus die blikken van mensen,en dat 'aaah het zal je dochter maar wezen'Gesmoes,lekker maling aan hebben hoor!want toen die kleine er was,wel allemaal kinderwagen koekeloeren!
ik zou het niets anders doen hoor,mijn zoontje is nu bijna 10 en een lkkr ventje en ben er helemaal trots op dat ik een jonge mamma was!(ben,hihi)
nanzje schreef:@ just me
was ook cker niet gepland bij mij hoor!maar achteraf gezien had ik het niet anders willen doen,
en het klinkt cliche,ik heb een hoop moeten inleveren maar ook een hoop teruggekregen,ondanks heb ik ook gewoon een opleiding afgemaakt,
ik had het liever samen gedaan maar mijn toenmalige partner kon en kan die verantwoordelijk heid niet aan,dus was ik tot 3 jaar geleden alleenstaande mamma,nu heb ik een lieve vriend die ook pappa voor hem is,en we willen heel graag samen een kindje,alleen dit keer gaat het niet zo makkelijk,na 2,5 jaar was ik begin feb zwanger wat jammer genoeg is uitgelopen tot een mk,het was 7 weken.
mijn zoontje is echt het zonnestraaltje in mijn leven,en ik zal hem echt voor geen goud willen missen mijn koekiemonster :D
b0llie schreef:joehoe, hier ben ik :D
b0llie schreef:joehoe, ik ben n schat
ik ben n schat
hahaha
leuk om te horen hehe 😃
jij bent ook lief hoor!!!
er zet hier nog nix door nee
afwachten maar
morgen is t spannendste
Ankie87 schreef:@ Just me: hopelijk woensdag een positieve uitslag! DUIM!
Just.me.2009 schreef:Ankie87 schreef:@ Just me: hopelijk woensdag een positieve uitslag! DUIM!
Dankjewel lieverd ik vind het ontzettend lief
ik zal ook voor jou duimen echtwaar!!
God alsjeblieft mav het raak zijn naar 2 jaar plse !!
Vvervelend dat gewacht maar het is voor een goed doel
x (a)
b0llie schreef:aah ankie
vind t elke keer weer zo sneu voor je,als ik dat weer zo lees
hier ook af en toe wat roze bij afvegen hoor,maar zet nix door
afwachten maar
normaal zou ik al ongi zijn nu
b0llie schreef:ja, we wachten t af
maar verwacht er niet teveel van
wij hebben ook n chi haha
Just.me.2009 schreef:b0llie schreef:aah ankie
vind t elke keer weer zo sneu voor je,als ik dat weer zo lees
hier ook af en toe wat roze bij afvegen hoor,maar zet nix door
afwachten maar
normaal zou ik al ongi zijn nu
Hoi bollie
ja ik had dat ook maar na 1of 2 dagen was het weg
ik heb nu bruinverlies ik ben erg misselijk en mijn borsten doen echt pijn
normaal til ik mijn chi op ( hondje) maar nu doet het super pijn als ze erop leunt
ik hoop niet dat ik ga vloeien maar ik heb dit al zo een 3 weken
succes bollie ik duim voor je
ankie; ik vind het erg vervelend ik wens een normale cyclus voor jou,
Met 3 weken bedoel ik niet iedere ddg maar 1 x per week na het vrijen :oops:
Knuff mij
Just.me.2009 schreef:Hoi bollie
best klote
mijn mk is vastgesteld vrijdag bij mij ha hij vind het klote dat het zo lang duurt en vind dat er iets mis is
ik ben 10 april jarig ik moet 6 april naar de gyn en als er nog iets zit word ik gecureteerd ik hoop het niet ik heb al 6 dozen ob"'s erdoorheen gegooit ik hoop toch dat het deze week stopt met vloeien naja ik probeer er toch wat van te maken ! Ik vloei al vanaf vorige werk zondag
nouja bedankt voor alle steun
mijn vriend denk er zo niet aan net of het hem niks interseerd en ik ben al de hele week verdrietig pff onze relatie word er niet beter op
bollie hoop dat je snel zwanger bent
dikke kus mij
lilian schreef:guppie heel veel plezier en suc6...
lekker klussen! ;)
MagicDreams92 schreef:Ik ben 17(bijna 18), en mijn vriend 24..
We gaan nu aan onze 2de ronde beginnen. (voor 1e kindje)
Heb vandaag Foliumzuur gehaald.
En vitamine B(voor hem) maar nu kwam ik er achter dat daar ook foliumzuur in zit... 😂 :oops: :roll:
(dat krijg je met al die kleine letters, en t niet goed kunt lezen)