van harte welkom en gefeliciteerd! 😃
Het wordt gezellig druk in dit november topic!
Tinesje86Oud lidBerichten: 2.368Lid sinds: 1 februari 2010
Vickypreg schreef:Bedankt voor de felicitaties!! Heerlijk gevoel he meiden!
Ik heb net nog voor de zekerheid een CB test gedaan met indicator. geeft ie aan zwanger 3+??? Dan zou ik dus al meer dan 5 weken moeten zijn volgens dat ding, maar dat kan toch niet? Ik was 11 maart voor het laatst ongi...
Vickypreg schreef:11 feb idd 😉 Maar dat zou het zijn denk ik. Het streepje op de andere test kwam ook meteen en heel dik, terwijl ik volgens mij pas vandaag mijn NOD had maar het kan ook goed iets eerder zijn hoor. Ik had niet zo'n heel regelmatige cyclus dus het kan ook best iets langer zijn maar 5 weken lijkt me niet kunnen.
La-princesa schreef:Halloo meiden!
Ik hoor toch hier thuis!
Gister een echo gehad en een heel mooi hartje zien kloppen. Wat een opluchting zeg!
Mijn meting kwam nu uit op 2 november 2010! Over 4 weken weer een echo. Benieuwd waar ze dan op komen!
Over de cb test. Ik teste de 26e feb. 3+ weken en heeft de schatting me ook een week terug gezet. Dus dat klopte ook niet helemaal..
Maar was al blij dat er zwanger stond! Dat doet toch iets met je.
leike schreef:he meid
had idd al begrepen dat je via de MMM zwanger bent geworden. En dat je daardoor eerder voor een echo mag gaan
Ik mag idd ook met 7 weken komen. Ik bel maandag voor de afspraak. ben al een keer daar geweest ivm controle echo na VMK
Ben erg benieuwd wanneer ik mag komen. Wil graag snel afspreken, dan heb ik iets om naar toe te leven.
Liefs
Monalisa schreef:vanaf hoeveel weken kun je een buikje gaan zien denken jullie?
Monalisa schreef:ja ik heb nu een lekkere rustige zondag....ga lekker niet meer zo druk doen maar gewoon lekker relaxed....wow ik dacht dat ik zo pril in de zwangerschap gewoon nog lekker lol kon maken maar toch niet echt zo´n heel goed idee ;)
Vickypreg schreef:Angelique, dat mag wel hoor! En tonic volgens mij ook, met mate.
Monalisa, ja kan me goed indenken dat het voor jou helemaal een kado is als je er al zo lang mee bezig bent. Echt geweldig voor je! En ja ik vind alles ook nog even spannend, ook al maak ik het voor de 2de keer mee alles is weer anders en weer even bijzonder. Ik was toen trouwens op 1 november uitgerekend, gek is dat als je dat nu bij anderen leest. Hij kwam pas op de 12de (ingeleid ook nog) overigens.
Jacq gefeliciteerd en wat lekker zo'n vakantie zeg!! Je bent nu zeker wel lekker uitgerust?
snippie schreef:hej jac we hebben op de zelfde dag een echo:)
ik gelukkig al om 8.15:)
angelique131083 schreef:@regenboog, jeetje dat is laat, ook niet leuk of wel?
meissie24 schreef:Hebben mensen nog reacties op mijn vraag van gisteren :oops: ??
Heb t vandaag nog, weinig zin in eten....
xx
nathalie29 schreef:Hallo Meiden,
We hebben net de nichtjes weg gebracht van mijn man, pff wat zijn die ondernemend zeg ze zijn 4 en 7 jaar oud en hebben zeker een eigen mening, we hebben op de wii gespeeld was echt super
ik slaap helaas wel wat slechter, maar goed het zal er wel bij horen., maar daardoor wel echt kapot, dus zo lekker naar bed en nog een film kijken.
Ik hoor jullie allemaal over een slechte stoelgang, ik heb juist en tegenovergestelde, ik moet meerdere keren per dag, terwijl ik toen ik niet zwanger was vaak heel slecht kan, herkent iemand dit ook toevallig.
fijne avond
Vickypreg schreef:
Regenboog, ik was ook veel dikker idd. Ik had denk ik jouw buik ook al met 24 weken, maar ik had ook een groot kindje (4210gram en 53cm bij geboorte, wel overtijd).
leike schreef:zo....net gebeld met VK-praktijk. Kan 8 april terecht voor mn 1e echo. Dan zou ik 8 weken en 2 dgn zwanger zijn.
Ben blij dat ik nu een afspraak heb staan....heb ik iets om naar toe te leven 😃
probeer mn gedachten een beetje te verzetten. Bij mn vorige zwangerschap ging t mis bij 4 weken en 6 dagen. Zover ben ik vandaag dus ook
maar ik ga van t positieve uit.........komt helemaal goed
Liefs
leike schreef:zo....net gebeld met VK-praktijk. Kan 8 april terecht voor mn 1e echo. Dan zou ik 8 weken en 2 dgn zwanger zijn.
Ben blij dat ik nu een afspraak heb staan....heb ik iets om naar toe te leven 😃
probeer mn gedachten een beetje te verzetten. Bij mn vorige zwangerschap ging t mis bij 4 weken en 6 dagen. Zover ben ik vandaag dus ook
maar ik ga van t positieve uit.........komt helemaal goed
Liefs
Miepje80 schreef:Naam...................................leeftijd............uitgerekend op............bijzonderheden
Angelique131083........................26...............01-11-2010 .............2 de echo en vk op 6 april
Jacq.......................................28................01-11-2010..............1e echo 24 maart
Goosje.....................................26...............02-11-2010..............1e echo 18 maart
Meissie24.................................24................03-11-2010.............1e echo 26 maart
Tam_.......................................24...............04-11-2010..............1e echo 25 maart
Kippetjuh..................................29...............08-11-2010..............1e echo 29 maart 2010
Snippie.................................... 24...............10-11-2010..............1e echo 24 maart
Monalisa...................................27 ..............11-11-2010.............. 1e echo 29 maart
Leintje.....................................30................11-11-2010............. onbekend
Im76........................................28...............12-11-2010............. Intake 29 maart geen echo
Als..........................................31................15-11-2010.............1e echo 8 april 2010
Leike.......................................27................16-11-2010..............nog niet bekend
Stephanie1985..........................24................17-11-2010.............1e echo 1 april
Nathalie29................................29................17-11-2010..............1e echo 2 april (al met 7 weken i.v.m. mk)
Vickypreg.................................27................19-11-2010...............nog niet bekend
Esther27..................................27................20-11-2010..............nog niet bekend
Miepje80..................................30................20-11-2010..............nog niet bekend
Eindelijk mag ik ook in een lijstje zwangeren....