@ kersje:
Hoe is het met je meid. Is je ongi al voorbij? Heb je ovulatie testen gekocht?
Ik ben sinds afgelopen maandag begonnen met ovulatie testen. Tis nog wel wat vroeg maar ik dacht ik begin meteen zodra mijn ongi klaar is.
Ik wil geen kans missen. Ik probeer steeds aan te denken: nieuwe ronde nieuwe kansen…
Afgelopen dagen heb ik het wel steeds moeilijk gehad. Ik kon ook niet meer schrijven.
Ooh wat je verteld over de dag voor de bevalling, dat je huilend in een winkel liep… dat heeft me echt geraakt! Ik voel je paniek en je verdriet! Ik zie het gewoon voor me..
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er verdrietig van wordt dat je je meisje geen kusje heb kunnen geven. Ja, je wou voorzichtig zijn… ik ken dat..je bent dan zooo zuinig op je kind….
Maar je heb haar gewiegd, tegen je aangehouden….je heb haar alle liefde kunnen geven die je in je had! Je kindje heeft dat gevoeld en meegekregen…
Hou daaraan vast. En aan alle andere mooie dingen die je wel heb kunnen doen en zeggen.
Ik merk ook dat ik heel verdrietig word van de dingen die ik niet heb kunnen doen. maar op dat moment komt het niet in je op…verdorie!
Bij mij gaat het nog verder..ik had de dagen erna, toen bij mij de melk en stuwing op gang kwam veel verdriet en last van een soort schuldgevoel.
Toen dacht ik, waarom heb ik niet 1 druppel in zijn mondje gedaan. voor mijn gevoel had mijn kind dan toch gevoed. Mijn moedermelk was voor hem bestemd en hij heeft het niet gehad. Ik liep steeds met het idee rond van wat als hij honger kreeg of had. Heel raar idee, ik weet het maar op zulke momenten kan je niet helder denken.
Ik weet dat ik de eerst paar dagen ook niet kon eten zonder te huilen. dan dacht ik steeds hoe kan ik nu eten terwijl hij niks gehad heeft.
Een dag na de bevalling, zaten we in de auto op weg naar de volgende stad ( 5 uur in de auto!!). we stopten ergens in een dorpje om te gaan eten.
Als ik daar nu aan denk he…dat voelt zo verdrietig en eenzaam… wij met z’n 2en ergens in een ver land in een of ander klein dorp in een wegrestaurantje ergens aan de route 66…
Het is ook heel herkenbaar wat je zegt, dat je relatie er veel hechter van wordt. dit is zo iets heftigs wat je samen mee maakt.
Mijn man vertelde mij dat hij heel bang was dat onze huwelijk eronder zou lijden. Dat hij bang was dat ik depressief zou worden, ruzie zou maken omdat hij er niks van begreep en dat we uit elkaar zouden gaan.
Gelukkig is dat niet gebeurd. Integendeel, we zijn ook hechter dan ooit tevoren.
Ook wij zien en verheugen ons op een mooi toekomst.
@ tam:
Ik heb die dag ook een kaarsje gebrand, en heb aan jullie allemaal gedacht. Ik hoop dat jullie er die dag ook een goed gevoel aan over hebben gehouden.
Prachtig zo’n initiatief, engeltjes dag!
Ja die teksten vond ik zooo mooi en toepasselijk. Ze geven echt een gevoel weer. Mijn gevoel. En die wilde ik met jullie delen.
Wat mooi dat jij ze ook opschrijft! Dat geeft idd veel kracht. Ik wil binnenkort een schrapboek maken met mooie gedichten en teksten.
Maar ik wil zoveel merk ik nu..ppfff.. weet alleen niet waar te beginnen. Ik zie et wel. mooie herinneringen zijn ook dierbaar…
Misschien hou ik et uiteindelijk wel daarbij.
Ik duim heel hard voor je dat je straks opgelucht van de echo terug komt! Het komt helemaal goed meiden.
Wij hebben allemaal onze portie verdriet gehad. Nu is de tijd voor geluk aangebroken! Yess! Mark my words!
@ kim:
Hoe is het nu met jou meid?
Je meisje wordt straks 2 he! wat leuk, dat zijn hele mooie vooruitzichten! Weet je al hoe jullie het gaan vieren?
Ooh ja nee de gedichten heb ik niet zelf geschreven hoor, ben niet zo’n schrijver. Lezen vind ik weer wel mooi.
Vooral nu!
Vooral in het engels. Wat jij heb met “20 weken” dat je emotioneel wordt met alles wat met 20 te maken heeft, dat heb ik met alles wat mooi in het engels is.
Omdat wij in amerika zaten toen het gebeurde, en Kaylash is een Amerikaantje. Ergens ben ik daar wel trots op. mijn kleine Amerikaantje…
Als ik lieve Amerikaanse mensen op tv zie word ik emotioneel. Dan denk ik terug aan de goeie zorg in het Zh.
Alles wat maar met Amerika te maken heeft eingelijk. En al helemaal met arizona. Daar zaten we dus..
Anyway, die teksten komen van
[COLOR=black]www.mysunwilshine.com. Vond ik heel mooi. de gedichten komen van grievingparents.com[/COLOR]
Oh ja ik duim heeeel hard voor je vandaag! En let maar op 15 december krijg je positief nieuws te horen!
@ Maria,
Hoe is et met je meisje! goed weekeind gehad in brabant zo te horen. Mooi zo.!
Ben je weer lekker opgeladen?
Jammer dat je zo slecht slaapt. Wat dacht je van zo’n zwangerschapskussen ( heet dat zo?) dat schijnt te helpen om een betere slaaphouding aan te nemen.
@ shadylady
En heb je die baan??? Ik hoop et voor je! Soms moet je idd iets anders verfrissend doen!