hey lieve meiden,
nou, ben weer thuis! 😊 Afgelopen dagen waren best druk, maar zeker ook gezellig. Manlief is afgelopen vrijdag ziek geworden (het heerst he?), die lag met koorts op bed. Hij was gisteren pas koortsvrij dus konden we wel naar mijn schoonfamilie om kerst te vieren. Kerstavond en 1e kerstdag heb ik bij vrienden en bij mijn familie gegeten, alleen. Na het eten meteen naar huis om bij hem te zijn...zo sneu dat hij ziek was, maar het had ook geen zin om thuis te zitten de hele avond, hij sliep toch veel.
We zijn schandalig verwend door de kerstman, de baby heeft ook enorm veel leuke en nuttige dingen gekregen, zo lief!
Tam en Kim zo ziek ook! wat balen zeg! 😞 heel veel beterschap meiden! ik vind het echt zo zielig voor jullie.....knuffel!
Kersje, wat heerlijk dat je vrij bent nu! en wat een verhaal van die chocoladetaart...:shock: echt balen! ik zou ook in janken uitbarsten denk ik :cry:, doe je zo je best en dan net voordat hij de oven in gaat.....pats! aaaargh!!! wel lief dat kersjesman nieuwe eieren en chocolade heeft gehaald. En die Uma, mijn hemel! hahaha!!! wat een boefje! ik denk dat ze wel twee keer nadenkt voor ze weer in de kerstboom duikt. Dat doet mij denken aan een filmpje, ik zal de link even opzoeken....
hier is ie!
http://www.dumpert.nl/mediabase/1246691/4cf79278/maandagochtend_cartoon.htmlWat bijzonder trouwens dat je al iets meent te voelen in je buikje, wie weet voel je het wel goed en is het al je kindje......wie weet! ik voelde het dit keer ook veel eerder.
Het slapen gaat bij mij trouwens de laatste week echt een stuk beter, en bij jou? er zijn nachten bij die erg lang duren en ik mij niet goed voel, ik probeer dan overdag niet te slapen zodat ik daarna echt moe ben. Jij ligt wel lekker veel te snurken als je vrij bent he? gelijk heb je....het lijkt mij best zwaar om zulke lange dagen te werken soms.
Vandaag ben je
10 weken zwanger!!!!! :-D:-D:-D:-D jeahhhh!!
(een roze 10 omdat ik denk dat jij een meisje krijgt :mrgreen:) misschien dat je daardoor ook wat emotioneler wordt, de placenta gaat de voedseltoevoer over een paar weken echt overnemen, dat proces is nu al op gang natuurlijk, en dat betekent een switch van hormonen. Als je dan moet huilen, waar huil je dan om? is dat om lopende zaken of gaat het om Puck?
Ik denk trouwens dat je gelijk hebt als je zegt dat het goed voelt dat er een half jaar tussen de geboorte en deze nieuwe zwangerschap zit. Er op terugkijkend had dat voor mij ook echt "beter" geweest. Dingen lopen hoe ze lopen en er zal geheid ook wel weer een reden zijn geweest dat ik zo snel weer zwanger was maar het heeft mij achteraf gezien erg veel gekost, zowel mentaal als fysiek. Ik durf het de dames hier bijna niet te zeggen merk ik, althans, ik vind dat moeilijk. Ik weet hoe het voelt om een kindje te verliezen en ik weet ook hoe het voelt om weer zwanger te willen zijn....elke maand is er dan 1 te veel he? je kinderwens is na zo'n verlies vaak groter dan ooit. Verstandelijk gezien wil ik ze behoeden voor wat ik meegemaakt heb en wil ik ze adviseren rustig aan te doen en de tijd te nemen, maar ik weet ook dat dit gevoelsmatig een contradictie kan zijn....het werkt gewoon niet zo simpel.....het is zo'n diepgeworteld verlangen, daar kan geen "verstand" tegenop.
En ja, die tweede zwangerschap lijkt sneller te gaan he? bizar eigenlijk....ik dacht hetzelfde....:? Ik vind het ook onvoorstelbaar dat ik nog maar een week of 7 moet....bizar idee he? Hey trouwens....wat leuk dat je fortune cookies hebt gekocht! :mrgreen: wat stond er in die van jou?
En die misselijkheid trouwens....zo vervelend als je boodschappen oid aan het doen bent!:shock: Ik heb trouwens in het begin van deze zwangerschap preventief aan mijn gyn tabletjes gevraagd tegen de misselijkheid, ik ben maar 2x echt misselijk geweest en die dingen deden fantastisch werk! dus misschien toch even navragen...
Lieve cyn, wat bijzonder dat je die ring van je stiefzus hebt gehad, wat een ontroerend gebaar van haar....echt lief. Het was een beladen kerst voor jou, ik kan mij voorstellen dat je naar Wesley zijn grafje bent geweest, zo raar lijkt mij dat....sta je dan. Ik wou net als kersje dat je niet alleen was geweest, we hadden inderdaad graag gezien dat iemand een arm om je heen kon slaan daar..het beeld dat je daar alleen staat voelt inderdaad verdrietig :cry:. Maar wel fijn dat z'n mama er even was, dat is toch het belangrijkste.
1e kerstdag was niet zo'n succes lees ik...soms is het moeilijk met familie, ik weet het. En als je al verdrietig bent is het moeilijk relativeren vind ik....ik kan irritant gedrag dan ook niet zo goed van mij af laten glijden...normaal ben ik daar dan veel beter in.
Als ik het zo lees heb je je echt goed door deze dagen heengeslagen meid, ik ben trts op je. Ik hoop echt met heel mijn hart dat 2011 een mooi jaar voor jullie gaat worden, een rustig en mooi jaar.
Hey Devika, ik snap best dat je boos was op je vriendin om hoe ze haar leven leidt en dat zo onpersoonlijk en blasé bij jou presenteert....dat is gewoon egoïstisch inderdaad.
Het is fijn dat je wel andere lieve familie en vrienden om je heen hebt, hoe waren de kerstdagen voor jou? was het gezellig? je bent nu lekker een week vrij.....heerlijk! en je ei, die was toch een dezer dagen? heb je hem al gespot? :mrgreen: nieuwe kansen!!!!! jeah!
Madelief, ik hoop dat jij het naar je zin hebt, ik hebt zo'n gevoel van wel! ik hoop het in ieder geval!
Nou meiden, ik ga even afsluiten, manlief vraagt of ik mijn "roman" al af heb, ik zit namelijk al een uur naast hem te typen :oops: hihi!
Take care allemaal en tot snel,
Mariaxxxxx
Lieve Tink, dank je wel voor je lieve berichtje, dat doet mij goed! ik hoop dat jij ook lekkere dagen hebt gehad en wens jou en je gezin ook een heel mooi 2011 toe.