@ Tam,
wat heb jij een heerlijk bed! en wat een mooie vooruitzicht dat je straks in dat grote bed lekker met je meisje zult knuffelen. raak helemaal ontroerd van dat beeld.
en wat ben ik blij om te horen dat je 20 weken echo goed is gegaan.
wat een schattige foto van haar handje. ook ik zwaai terug! wat lief!
weet je al wanneer jullie voor de 3D echo gaan.
en dat nr van Blof. heb em meteen opgezegt. wat een mooi nummer! zoo herkenbaar...
ik snap waarom je daar emo van wordt.....ik heb dat steeds met dat liedje "precios child"
die kreeg ik van jou. ken em nu zowat uit het hoofd. wat een mooi nummer..geeft helemaal mijn gevoel weer...
deze vind ik ook mooi...
http://www.youtube.com/watch?v=156-q3rjZY4&feature=related @ Maria,
ik lees nu dat je 18 kilo bent aangekomen! wat zal jou kleintje er lekker uitzien straks.
heerlijk zo'n kleine dikkertje met chubbywangetjes waar je lekker je tanden in kan zetten..oepps..hihi
en ach beetje sporten en op je voeding letten en die kilos ben je weer kwijt.
ik lees dus ook dat je een week voor de geboorte dag van Olivia* bent uitgerekend...wat bijzonder....
zou je willen dat je op haar geboorte dag bevalt?
na de geboorte van Kaylash heb ik zoo graag gewild en gehoopt om de volgende keer weer op die dag te bevallen. en dan van een gezond kindje...zo zou die dag extra bijzonder zijn ipv een zwarte bladzijde in ons leven...
maar goed, nu heb ik die gedachte laten varen...30 augustus is niet meer haarbaar..