Goedemorgen lieve meiden,
Nu is mijn verlof echt begonnen: gisteren heb ik de laatste administratieve dingen gedaan en nu is het echt klaar. Ik ben blij dat ik het goed af heb kunnen ronden. Per slot van rekening weet ik helemaal nog niet of ik nog wel terug ga na mijn verlof, maar dat zien we tegen die tijd wel. Ik ben er deze laatste week best nog wel wat uurtjes mee zoet geweest, maar eindelijk is het af (en binnen de deadline die ik mezelf gesteld had, haha). Nou nog even afkicken van het gevoel dat ik nog van alles moet…en écht gaan ontspannen. Met mijn dikke buik, hihi. Morgen 35 weken, ik kan het bijna niet geloven! :-D
O, jeetje Devika, je schrijft dat je zo moe was gisteren. Goed dat je wat eerder naar huis bent gegaan, hoor. Het is ook zo slopend als je steeds wakker wordt ’s nachts. 😞 En ook beterschap voor je mannetje. Hij moet dus echt nog een paar keer op reis voor zijn werk, voordat de kleine geboren wordt, wat vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat hij na september (was het toch?) nog weg gaat.
Dat gevoel in je buik zal vast je kindje zijn inderdaad. Ben je nu wat geruster? En wat spannend dat jullie volgende week misschien wel het geslacht zullen weten…
Nog even over de neusspray: ik gebruik dat ook altijd als ik verkouden ben (behalve tijdens de zwangerschap). Ik gebruik het dan volgens de voorschriften (niet langer dan 1 week) en toch moet ik altijd afkicken. Als ik dan stop weet ik al dat ik een nacht benauwd ga zijn, maar daarna slinken je slijmvliezen weer. Het is voor mij dan echt even doorzetten. Het is verslavend spul, hoor. :shock:
Heel veel plezier vandaag bij de verjaardag van je neefje!
Laura, ben je nog een beetje opgeknapt? Ik heb heel de nacht voor je liggen duimen, hoor.
Hopelijk heeft Semmy een superdag vandaag (en jij en je man ook natuurlijk). Is het wel gelukt met je rokerige bejaardenstem om voor hem te zingen???:wink:
Tam, niet echt weer voor een rommelmarkt…En Myrthe is een fel ding, hihi. O, jeetje, dat wordt dan nog wat! Je had gisteren een dip dag en miste haar zus. Ik begrijp het. Heb ik ook soms. Dan zit ik aan tafel en ineens denk ik: er had hier een kleine meid van bijna een jaar bij mij moeten zitten lachen en kliederen. En dan komen de tranen. 😢 Ik heb ook geprobeerd om haar liedje te zingen (wat ik altijd voor haar zong toen ik zwanger was) en kom dan niet zo ver door de tranen. Maar ik wil het eigenlijk ook graag voor haar broertje zingen. Dan zing ik het voor allebei tegelijk. O, nou komen er alweer traantjes, tja.
Ha, je bent er klaar voor om weer forumtante te worden. Ik ben er (bijna) klaar voor om weer mama te worden! Het zal niet lang meer duren (in ieder geval niet meer dan 7 weken).:-?
Cyn, het is eindelijk weekend, meid. Kan je weer even bijkomen.
Oei, wat schrikken van die deurklink tegen je buik. 😮 Goed dat je het na hebt laten kijken, hoor. En dan ook nog in het kamertje waar je het nieuws van Wesley te horen kreeg, o jee. Gelukkig alles goed met je kindje! En je voelt de kleine goed, wat heerlijk. Nog even en je man kan mee genieten aan de buitenkant.:-D
En nog gefeliciteerd met je verjaardag, trouwens. Dat moet wel een rare dag zijn met je ziekenhuis bezoek. Heb je nog een taartje gegeten op de bank met je vent?
Kim, hoe is het nu, meid? Hopelijk weer iets aan de beterende hand? Heel veel beterschap!
Madelief, hoe is het met jou? Niet te druk gehad op je werk, hoop ik? Doe het rustig aan, hè. Werk is maar werk. De tijd gaat snel, joh, nog even en je hebt ook verlof (en dan nog even en je hebt je kleintje in je armen…):)
Maria, nog een weekje vakantie geloof ik: ik hoop dat je heerlijk aan het genieten bent. :-D
Hier zijn de harde buiken gelukkig een stuk minder geworden. Ik heb inmiddels begrepen dat het in deze fase van de zwangerschap veel vaker voor komt. Soms moet je het dan wat rustiger aan doen, maar het is ook een voorbereiding op de weeën. Nou hoop ik maar dat het ook echt ergens goed voor is (dat de kleine draait en ik ‘gewoon’ kan bevallen en geen keizersnee hoef). Ik ben wel bezig met een soort yogahouding die schijnt te kunnen helpen, maar tot nu toe geen resultaat. Nou, ja, misschien lukt het draaien volgende week.
Uma is net weer ondeugend geweest. Kerseman ligt nog te slapen (hij is gisteravond wat gaan drinken met een vriend, nou dan weet je het wel, die moet zijn roes nog uitslapen, ahum:confused:). Ik hoorde Uma boven springen naar de deurklink (ze kan zelf deuren open maken) en het kan bijna niet anders of daar werd Kerseman wakker van…
De verbouwing is klaar, ik zit nu in een prachtige (dichte) keuken! En kan dus ook gewoon een muziekje draaien of wat ander geluid produceren zonder dat je dat door het hele huis hoort, heerlijk. Kerseman en mijn vader hebben een paar dagen hard gewerkt, maar het resultaat is er dan ook naar! En de schoonmaakster is gisteren geweest, dus de stofbende is gelukkig ook weer opgeruimd. En zo is het huis nu bijna klaar voor de komst van de kleine Kers. Nog wat puntjes op de i en dan kan hij komen hoor! :)
Nou, meiden, fijne zaterdag (ondanks het weer).
Liefs van Kersje en Uma (ze zit naar buiten te kijken op de vensterbank)