Hoi lieve meiden,
Madelief, beetje gek om te zeggen, maar 'fijn' dat je weet waar het waarschijnlijk aan ligt! Ik heb mijn twee prachtige knullen beide keren met bloedverdunners gekregen!
Begin augustus is een moeilijke tijd voor een aantal van ons hier. Het staat voor de deur, dus wil jullie graag een stevige omhelzing geven.
Laura, wat super van je opleiding! Hoe gaat het nu verder? Krijg je via een bureau kindjes toegewezen of moet je zelf gaan werven? Jammer dat je niet hier in de buurt woont, haha, want ik ben van plan om vanaf januari ongeveer mijn werk weer een klein beetje op te pakken (als ik iets geschikts kan vinden met weinig uren). Kersenschoonmoe gaat dan een dagje oppassen. Meer dagen wordt denk ik te veel voor haar. Wat balen van je cyclus! De pil heeft dus eigenlijk niet geholpen. Ga je nu naar de gyn? En lukt het je om de moed erin te houden? Je komt altijd zo opgeruimd over, maar kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent.
Noortje, wat spannend weer met de cryo! Ik hoop toch op goed nieuws op de 3e!
Tam, voor jou komen ook de dagen van Britt* er aan. Hoe gaat het?
Myka, hoe is het bij jou? Je zit nu op het wachtbankje toch?
Cyn, wat grappig met dat karretje door de winkel! Tobias heeft dat nog niet ontdekt (gelukkig, zou ik bijna zeggen,haha).
Devika, wanneer ga je op vakantie naar Amerika?
Plusje en Rennie, het gaat weer warm worden de komende dagen! Heel veel sterkte!
Rennie, heb je een fijne vakantie? Wanneer is de 20 weken echo? Ben je erg gespannen?
Hier gaat het verder goed. Ben wel erg geschrokken vorige week, want Tobias was hard gevallen bij mijn ouders op de plavuizen. Hij mist nu een stuk voortand. Ik vond het zo verschrikkelijk, mijn mooie ventje! Verder had hij niets gelukkig. De tandarts zag dat de zenuw niet is aangetast, dus waarschijnlijk heeft hij er verder geen last van. Ik merk ook niets aan hem. Inmiddels ben ik een beetje gewend aan zijn 'nieuwe' uiterlijk en vind ik het zelfs wel heel lief staan...een heel ondeugend bekkie heeft ie nu!
Jesse houdt me flink bezig. Hij groeit als kool, ziet er heerlijk uit met zijn rolletjes, maar dit is allemaal van mama's melk. Hij eet nog bijna niets anders! Wat een verschil met zijn grote broer, toen hij 8 maanden was! Dit betekent dat ik nog steeds veel voedingen geef, ook nog in de nacht 1 of 2 keer en dat is vermoeiend. Maar ja, ooit zal hij vast wel gaan eten toch? Haha! Verder is hij een echt mama's kindje. Hij roept me de hele dag (als hij niet bij me op schoot zit). 'Mamamamamama'! En kijkt me dan smachtend aan met zijn grote mooie ogen...het is mijn kleine handenbindertje (en hartendiefje).
Tobias begint echt mooie zinnen te maken. Tegen Jesse zegt hij: "kom maar broer", klapt dan in zijn handjes en steekt ze naar hem uit, als om hem op te tillen. Zo lief! Hij wil ook graag samen met hem in de box spelen en doet dat ook heel lief.
Ik hoor Jesse wakker worden via de babyfoon, wat een lieve brabbelgeluidjes. Hij roept me nog niet, hihi. Ga toch maar zo naar hem toe. Tobias is vandaag bij oma.
Fijne dag meiden, hoop dat ik niemand vergeten ben!